تجربه بازیگری لیلا حاتمی در نهنگ آبی به کارگردانی فریدون جیرانی کارگردان سینمای ایران اولین تجربه بازیگری این بازیگر در نمایش خانگی محسوب می شود

تجربه بازیگری برای لیلای سینمای ایران در تولیدات نمایش خانگی با سریال نهنگ آبی به کارگردانی فریدون جیرانی می تواند اعتباری دوچندان به تولیدات نمایش خانگی بدهد.

لیلاحاتمی فرزند علی حاتمی و جز اعضای آکادمی اسکار است که در کارنامه و تجربه بازیگری خود آثار قابل و مطلوبی را به ثبت رسانده است.

 وی در اولین اتود بازیگری خود در سینما در نقش کودکی کمال‌الملک (در فیلم «کمال الملک» به کارگردانی پدرش علی حاتمی) نقش آفرینی کرد.در در سال ۱۳۷۰ در فیلم دلشدگان که آن هم ساختهٔ پدرش علی حاتمی بود به تجربه بازیگری خود اندوخت.این بازیگرنامدار سینما در سال ۱۳۷۷ با علی مصفا ازدواج کرد. از آن پس در تهران زندگی می کند.

تجربه بازیگری+لیلاحاتمی

لیلاحاتمی تاکنون با کارگردان های مطرح چون :حمید نعمت الله ، مسعود کیمیایی، بهمن فرمان آرا، کمال تبریزی داریوش مهرجویی ، اصغرفرهادی ، عباس کیارستمی، رسول صدرعاملی، فریدون جیرانی، ابراهیم حاتمی کیا و …. همکاری داشته است.

ویشکا آسایش زن سرکش می سی سی پی و اولین تجربه بازیگری در  تولیدات شبکه نمایش خانگی

ویشکا آسایش بازیگر سینما و تئاتر که در پاییز سال نود هفت با نمایش می سی سی پی نشسته می میرد به کارگردانی همایون غنی زاده در عرصه تئاتر بسیار خوش درخشید و مورد استقبال عموم قرار گرفت حالا با نقش آفرینی در مجموعه نهنگ آبی بازی در تولیدات شبکه نمایش اولین تجربه بازیگری دراین فرمت را نیز در کارناه خود به ثبت می رساند.ویشکا آسایش از بازیگران اصلی مجموعه نهنگ آبی فریدون جیرانی است و بازی دراین مجموعه می تواند تجربه بازیگری خوب برای این بازیگر توانای سینما و تئاتر ایران به حساب بیاید.

تجربه بازیگری+ویشکا آسایش

نهنگ آبی ، فریدون جیرانی :

این سریال به تهیه کنندگی سعید ملکان ونویسندگی بهرام توکلی از جدیدترین تولیدات شبکه نمایش خانگی است.و مراحل ساخت و فیلمبرداری این سریال درپاییز۱۳۹۷انجام گرفت

ساعد سهیلی، حسین یاری، مجید مظفری، ماهور الوند، حمید رضا آذرنگ، آزاده صمدی، پریوش نظریه، الهام کردا، ستاره پسیانی و دیبا زاهدی دیگر بازیگران این مجموعه هستند.

سعید ملکان، شرکت هنر اول و سرویس وی او دی فیلیمو نیز سرمایه گذاری این پروژه را بر عهده دارند

دسته‌ها: سینما

بازینام

وب سایت بازینام | بازینام مجله فرهنگ ، ادب و هنر |