رقابت برندها

رقابت برندها و کمپانی های گرافیک در جام جهانی 

گرافیک و دنیای بی انتهای آن در  تبلیغات مسابقات جام جهانی فوتبال و معرفی برند های محصولات ورزشی، بزرگترین رویدادجهانی در عرصه ورزش را به جنالی ترین رقابت کمپانی های گرافیک تبدیل خواهد کرد 

مسابقات جام جهانی فوتبال در سال ۲۰۱۸ در روسیه برگزار شد؛ مسابقاتی که چشم تمام مردم جهان را به عنوان بزرگترین رویداد ورزشی به خود معطوف خواهد کرد و هم زمان با برگزاری این رقابت ها و تب داغ مسابقات جهانی صاحبان برند های معروف ورزشی همچون نایک ، آیدیداس ؛ پوما  به عنوان اسپانسر تیم های حاضر در جام جهانی محصولات و اقلام ورزشی بازیکنان فوتبال را تامین خواهند کرد.و در این بین به تبلیغات و معرفی هعرچه بهتر محصولات ورزشی خود در بزرگترین رویداد ورزی جهان خواهند پرداخت و قطعن برندهایی که از شیوه درست تبلیغات و استفاده کارآمد و تخصصی گرافیک در تبلیغات بهره برده اندیگ گام جلوتر از دیگر رقبا خواهند برداشت.

تیم ملی فوتبال ایران که درمسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در نوع طراحی لباس ( کیت) موفق عمل نکرد و با اکتفا به یکی از طرح های ساده و از قبل آماده کمپانی آدیداس راهی این مسابقات شد به گونه ای که حتی کیفیت طراحی این برند معروف آلمانی نیز نزد ایرانی ها زیرسوال رفت و  ذهن هر هوادار تیم ملی فوتبال را به طرح های قبلی پیراهن تیم ملی برد؛ طرح هایی که درآن استفاده از نشق یوز پلنگ ایرانی گرفته تا طرح های زیبا و چشم نواز تر نسبت به طرح ( کیت ) تیم ملی در جام جهانی روسیه به نظر می آید و اما دراین میان هاکوپیان که به عنوان یکی از حامیان تیم ملی فوتبال لباس رسمی (کت وشلوار)  تیم ملی را به عنوان یک برند داخلی ( ایرانی) به عهده داشت بسیار موفق عمل کرد و با تولیدات با کیفیت خود خط نشانی را برای دیگر برندهای  معروفی کشید که این مهم به عنوان یک تولیدکننده ایرانی می تواند برای  رونق اقتصادی سال های آینده این برند بسیار مفید باشد.

رقابت برندها

گرافیک در جام جهانی

استفاده های متعدد و چشم نواز در تابلو های تبلیغاتی، شهر ها و خیابان های روسیه محل برگزاری جام جهانی فوتبال و داخل ورزشگاه ها. نماد ها و لوگوها و شعارهای تبلیغاتی هر کشور.اینفوگرافیک ها جهت راهنمایی هرچه بهترمسافران و مهمان های جام جهانی و استفاده از گرافیک درطراحی سایت برگزاری مسابقات و اپلیکیشن های این رویداد عظیم و شبکه های اجتماعی، طراحی پوسترهای تبلیغاتی برنامه بازی های تیم های جام جهانی و حضور عکاسان خبری و… همگی نمقش بسیار مهمی را در پوشش این رویداد بزرگ جهانی خواهند داشت و بدیهی است رقابت برندها و کمپانی هایی که از بهترین شیوه و گرافیست های مجرب و کارآمد و خلاق بهره مند هستند سهم بیشتر و بزرگتری  در این پوشش ها خواهند داشت.

جدای از استفاده از گرافیک مدرن در اتمسفر بزرگ تبلیغاتی چون جام جهانی، حالا از این صنعت ( گرافیک) به عنوان یکی صنایع مهم در  زندگی جوامع امروزی باید نام برد.

گرافیک در رنگ ها، در نور، در عکس ها و تصاویر، در زبان ها و شکل ارتباط ؛ در اطلاع رسانی ها ( اینفو گرافیک) وخلاصه در جز به جز زندگی مدرن امروزی به عنوان یکی از ارکان اصلی ارتباط جمعی جای خود را بیشتر از قبل باز کرده است. پس با توجه به پیشرفت روز افزون و قابل ملاحظه این صنعت دوست داشتنی؛گرافیک و گرافیست می بایست با تسلط به علم و دانش روز جهان و باشناخت کامل از دنیای بی انتهای این صنعت خود را به عنوان یک کمپانی و حتی یک گرافیست معرفی  کند.


بازینام

وب سایت بازینام | بازینام مجله فرهنگ ، ادب و هنر |

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *