Motion graphics به عنوان یک صنعت عظیم تبلیغاتی بسیار کارآمد و پر مخاطب امروزه به عنوان یکی از صنایع پر طرفدار و پر درآمد نیز تبدیل شده است


موشن گرافیک Motion graphics ترکیب دو واژه حرکت و گرافیک ساختار واژه موشن گرافیک راتشکیل می دهند. صنعت و تکنیک ترکیب حرکت وتصاویر گرافیکی همراه با صدا ویا موسیقی که حالا امروزه به صورت کاملن پیشرفته و حرفه ای به عنوان یکی از ابزار های مهم تبلیغاتی از آن استفاده می شود، کاربران و طراحان موشن گرافیک امروزه با استفاده از نرم افزار های مدرن و به روز طراحی مانند ( افترافکت / Max/MSP / Adobe Flash و … ) به طراحی و ساخت تیزرهای تبلیغاتی در سطح بسیار حرفه ای و گسترده و بدون استفاده از دوربین ها و تجهیزات فیلمبرداری و یا استفاده از بازیگر ( تیزر) و تنها با به کاری گیری از رنگ های متنوع طراحی تصاویر گرافیکی و ادغام آنها با افکت های جذب کننده موشن گرافیک و انیمیشن های تبلیغاتی را به عنوان پر مخاطب ترین ابزار تبلیغاتی تبدیل کرده اند.

موشن گرافیک و انیمیشن +بازینام

امروزه وبا توجه به گستردگی فضای تبلیغات و معرفی محصولات و یا تولیدات در بازارهای کوچک و یا جهانی نیاز هر کمپانی است تا هزینه ای را به عنوان سرمایه گذاری در بخش تبلیغات در نظر بگیرد از همین رو بسیاری کمپانی های تبلیغاتی نیز با به روز کردن ابزارها و ایده های خود سعی بر جذب هرچه بیشتر مخاطبین خود دارند.

موشن گرافیک و انیمیشن گرچه در نوع ساختارهای طراحی و کارایی با یکدیگر تفاوتهای بسیار مهمی را دارند اما این دو ابزار با توجه به کارایی جداگانه هر کدام امروزه به عنوان یکی از ابزارهای مهم و به روز تبلیغاتی و همچنین به عنوان یکی از پرمخاطب ترین های بازارتبلیغات طرفدار ویژه ای را برای خود رقم زده است که می تواند برای کاربران و شاغلین این صنعت تبلیغاتی به عنوان یک شغل پر درآمد محسوب شود.بسیاری از کاربران گرافیک و انیمشین امروزه با تسلط بر این صنعت آثار بسیار مطلوب و جذاب و پرمخاطبی را طراحی و تولید می کنند که می تواند هم برای مشتریان خود ( کمپانی های سفارش دهنده ) مفید فایده باشد و هم برای جذب مخاطب که در نهایت گاهی این موضوع در بسیاری از پروژه های عظیم تبلیغاتی با دریافت سود و دستمزدهای چشمگیری از سودی طراحان گرافیک نیز همراه خواهد بود.

اینستاگرام بازینام