آموزش تخصصی موشن گرافیک و موشن دیزان و همچنین طراحی انیمیشن های تبلیغاتی و آموزشی این روز ها جز کارآمد ترین گرافیک محسوب می شود که بر همین اساس خانه هنرمندان دوره های آموزشی در همین زمینه را برگزار کرده است.

خانه هنرمندان از ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ میزبان کارگاه های تخصصی موشن گرافیک با عنوان و موضوع کارگردانی موشن دیزاین می شود

آموزش تخصصی موشن گرافیک این روزها و با توجه به رشد روز افزون صنعت مدیا و بکار گیری ابزارهای متنوع مدیا در تبلیغات امری بسیار مهم و کارآمد برای مجریان تبلیغات و همچنین هنرجویان این صنعت قرار گیرد.درهمین راستا نیز خانه هنرمندان ایران ورکشاپ تخصصی را در همین زمینه برگزار کرده است.

ورک‌شاپ تخصصی موشن گرافیک با حضور مجید یوسف‌زاده، ایمان یاری و سهراب روشنایی با همت و توسط موسسه فرهنگی و هنری دایره سفید به منظور آشنایی هرچه بیشتر علاقمندان به موضوع کارگردانی موشن دیزاین برگزار می شود

به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری دایره سفید هدف از برگزاری  کارگاه  های تخصصی موشن گرافیک آشنایی علاقمندان به مقوله کارگردانی موشن و نحوه تاثیرگذاری آن بر روی مخاطب است.که برگزاری این کارگاه های برای کلیه هنرمندان و فعالان و همچنین علاقه مندان به هنرهای تجسمی و گرافیک می تواند بسیار مفید باشد در ادامه کمی درباره این مقوله خواهیم خواند و بیشتر آشنا خواهیم شد.

گرافیک متحرک و تعریف کوتاهی از آن:

گرافیک متحرک یا موشن گرافیک زیر مجموعه‌ای از طراحی گرافیک است که قوانین طراحی گرافیک را در یک محیط فیلمسازی یا یک محیط تولید تلویزیونی یا دیگر وسایل دیداری در فضای مجازی از طریق به کاربردن انیمیشن(جان بخشی) یا تکنیک‌های سینمایی به کار می‌برد.

این کارگاه تخصصی به همت موسسه فرهنگی هنری دایره سفید روز پنجشنبه ۱۵ شهریورماه از ساعت ۱۰ تا ۱۴ در سالن امیرخانی خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد