خواص شمع با رایحه وانیل یک محرک قوی برای افزایش تمرکز و تحریک خلاقیت

خواص شمع با رایحه وانیل، این شمع به عنوان یک آرامبخش بسیار قوی و موثر جهت کاهش استرس و همچنین کمک به خواب، افزایش تمرکز، خلاقیت، افزایش میل جنسی مفید است

همانطوریکه که میدانید امروزه رایحه ها و عطرهای گوناگون نقش بسیار مهمی را در طبع، احوالات روحی و جسمی ما ، محیط دیگرموارد موجود در زندگی ما ایفا می کنند.حتی امروزه از رایحه ها برای درمان برخی بیماری هاو تحریک بسیاری از انرژی های درونی و پیرامونی ما نیز استفاده می شود.

در این میان استفاده از شمع با رایحه وانیل نیز به عنوان یکی از پرطرفدارترین و خاطره ساز ترین رایحه های موجود جای خود را در بین عناصر درمانی و آرامبخش در محیط زندگی ما باز کرده است.

کمی درباره وانیل تاریخچه و فرآیند تولید

مکزیک به عنوان اولین کشوری که در آن ارکیده های معطر که امروزه و طی فرآیندهای خاص ما آن را به شکل وانیل استفاده می کنیم معرفی می شود.این گیاه دوستداشتنی و پرطرفدار و بسیار محبوب بعداز زعفران به عنوان گران قیمت ترین گیاه مورد استفاده جهان محسوب می شود.

این گیاه پرطرفدار و خاص امروزه در سه نوع مکزیکی، تاهیتی و ماداگاسکار تهیه و تولید می شود، این گیاه به دلیل فرآیند تولید خاص آن طمع و رایحه خالص تر و قوی تری دارد وبرای همین بسیاری از مردم جهان از طمع واقعی و اصل آن در قبل از تولید اسانس و یا رایحه صنعتی آن اطلاعی ندارند، رایحه وانیل بسیار شیرین و در عین حال بسیار لطیف و شیک است.

خواص شمع با رایحه وانیل ؛ یک درمانگر و محرک شیرین و خاص

شمع ها، این عناصر دوست داشتنی و خاص از دیرباز تا به اکنون نقش بسیار مهمی در محیط زندگی داشته اند، این عناصر نورانی که در دل خود چهار عنصر آب، باد، خاک و آتش را دارند جدای از نقش نورافشانی محیط پیرامون ما، نقش یک منبع عظیم انتشار انرژی ها را نیز به خوبی ایفا می کنند.

امروزه شمع ها در رایحه ها و شکل های گوناگونی تولید می شوند که شمع با رایحه وانیل به دلیل دارا بودن فواید بسیار زیاد آن به عنوان یکی از پرطرفدارترین و در عین حال زیبا ترین شمع ها شناخته می شود.

رایحه موجود در این گیاه سطح انرژی را بالا برده فضای محیط را بسیار شاداب می کند.آروماتوراپی یا همان رایحه درمانی توسط شمع وانیلی با تحریک اعصاب بویایی تاثیرات بسیار مثبتی در خلقیات و کاهش استرس، تحریک خلاقیت و ایجاد میل جنسی در افراد دارد.

بدون شک شما بعداز روشن کردن شمع با رایحه وانیل و انتشار رایحه آن در محیط این رایحه به شما آرامش و ذهن را از انرژی های منفی به طور کامل پاک می کند.همچنین این رایحه می تواند درتشدید آرامش، کمک به خواب، افزایش تمرکز، تحریک خلاقیت بسیار مفید باشد.

شمع با رایحه وانیل

شما از این نوع شمع ها در درمان و تسکین برخی دردها مانند درد مفاصل، کمردرد، آرتوروز و… ، تسکین وکاهش برخی التهاب ها از طریق آروماتوراپی ( رایحه درمانی) می توانید استفاده کنید.همچنین در نظر داشته باشد که رایحه وانیل اگر از طریق شمع درمحیط منتشر شود می تواند به عنوان یک آنتی اکسیدان و ضد عفونی کننده بسیار قوی عمل کند.

شمع های شیشه قهوه ای با رایحه وانیل در فروشگاه بازینام

شمع های شیشه قوه ای بازینام به عنوان یکی از پرطرفداترین محصولات این فروشگاه اینترنتی اکنون شمع با رایحه وانیل را در دو نوع فیتیله چوبی و فیتیله نخی با سوخت کاملا گیاهی ( سویا وکس ) که سوخت کاملا پاک و بدون آلودگی و با مدت زمان بالاتر نسبت به پارافین تولید و عرضه کرده است.

شما برای خرید راحت و آسوده این محصول می توانید براحتی سفارش خود را از طریق فروشگاه اینترنتی بازینام ثبت کنید و محصول خود را درب منزل دریافت نماید.

برای دیدن محصول و مشخصات تکمیلی و ثبت سفارش این محصول به منوی فروشگاه و یا صفحه اینستاگرام بازینام مراجه کنید.

اینستاگرام بازینام


بازینام

وب سایت بازینام | بازینام مجله فرهنگ ، ادب و هنر |

2 دیدگاه

پرهام · فروردین ۱۴, ۱۴۰۳ در ۰:۲۴ ق٫ظ

خیلی عالی بود حتما پیشنهاد میکنم

Parham · فروردین ۱۴, ۱۴۰۳ در ۰:۲۵ ق٫ظ

خیلی خوب بود حتما بهتون پیشنهاد میکنم استفاده کنید
شمع دارچینشم عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *