خواص شمع دارچین در بهبود خستگی و افسردگی در محیط خانه و محل کار

خواص شمع دارچین در محیط خانه و محل کار، شمع دارچین یک انرژی بخش کامل برای رفع خستگی و از بین بردن افسردگی های مفرط

امروزه رایحه و عطرهای گیاهی به عنوان یکی از عناصر اساسی درمان و بهبودی برخی بیماری های جسمی و روحی مورد استفاده عموم قرار گرفته است.

رایحه درمانی و یا همان آروماتوراپی توسط شمع های گیاهی نیز بسیار مورد توجه برخی از پزشکان و کسانی که دچار برخی بیماری های جسمی و روحی شده اند بوده است.در این میان استفاده از شمع گیاهی تهیه شده از موم سویا ( سویا وکس) می تواند به عنوان بهترین و موثرترین درمان مورد استفاده عموم قرار بگیرد.

خواص شمع گیاهی معطر با رایحه دارچین

یک شمع گیاهی معطر تهیه شده از سویا وکس با توجه به نوع سوخت آن (موم سویا) که دارای سوختی بسیار پاک و تمیز بوده, نه تنها برای محیط هیچگونه ضرری نداشته بلکه برای محیط بسیار مفید است.این نوع شمع ها با توجه به نوع رایحه موجود در آن دارای خواص گوناگونی هستند و در درمان و بهبود بسیاری از بیماری ها نیز مورد استفاده قرار میگیرند.

اما در این مقاله می خواهیم درباره خواص شمع دارچین بیشتر برای شما بگویم، یک شمع تهیه شده از موم سویا ( سویا وکس) با رایحه دارچین جدای از یک عنصر نورانی و گرمابخش و بسیار زیبا در محیط می تواند به عنوان یک عنصر بسیار مهم در درمان افسردگی و بهبود خستگی های مفرط برای شما باشد.

شمع ها با توجه به نوع ساختارتشکیل دهنده خود که عناصر چهارگانه، یعنی آب ، آتش، خاک و باد را در خود نهفته دارند، بی شک دارای انرژی های بسیار قوی در خود هستند که میتوانند محیط پیرامون خود را تحت تاثیر این انرژی ها قرار دهند.

حال تصور کنید این انرژی ها با رایحه مطلوب و گاهی دلخواه شما که آنها نیز هرکدام دارای انرژی های درمانی منحصربه فرد خود هستند در محیط پراکنده شوند، بدون شک شما در این مرحله یکی از بهترین روش های انتشار انرژی های مثبت و درمان برخی بیماری های جسمی و روحی را انتخاب کرده اید.

کاهش استرس، بهبود افسردگی، رفع انواع خستگی های جسمی و روحی و خواب آلودگی از مهمترین فوایدو خواص شمع دارچین می باشد.

شمع سازی و نحوه ساخت یک شمع با رایحه دارچین

برای ساخت یک شمع معطر با سوخت کاملا پاک و تمیز برای استفاده درمانی، توصیه می شود که حتما از موم سویا و یا همان سویا وکس بجای پارافین های موجود در بازار استفاده شود، چراکه این نوع سوخت ها نه تنها دارای مدت زمان بسیار بالاتری نسبت به پارافین های موجود هستند بلکه همانطوریکه گفته شد، این نوع سوخت کاملا پاک بوده و هیچگونه ضرری برای محیط ندارند.

بعداز تهیه سویا وکس شما میتوانید رایحه های دارچین خود را که از نوعی اسانس این گیاه تهیه شده را در روند ساخت شمع یا بعداز و در هنگام روشن کردن شمع به آن اضافه کنید و از انرژی و انتشار رایحه دلپذیر آن لذت ببرید.

اسانس دارچین با توجه به ساختار گیاهی خود دارای طبعی بسیار گرم ، دلپذیر و مطلوب است.این رایحه دارای قدرت بسیار زیادی در انتشار انرژی های مثبت در محیط پیرامون خود است و با توجه به قدرت انتشار و نفوذ بسیار بالای خود، توصیه می شود که حتمن در هنگام ساخت و استفاده از این اسانس و رایحه حتما از میزان لازم و مناسب آن استفاده کنید.

همچنین توصیه میشود برای ترکیب بهتر در کنار رایحه دارچین،از رایحه لیمو و اسطوخودوس نیز استفاده شود.

اما در پایان این مقاله به این نکته بار دیگر اشاره میکنیم که رایحه درمانی یا همان آروماتراپی امروزه به عنوان یکی از موثرترین روش های درمان مورد استفاده قرار میگیرد، مجموعه شمع بازینام نیز با توجه به این نیاز موجود انواع شمع با رایحه دارچین خود در شکل های، لیوانی ساده و رنگی، کانتینری درب فلزی، شمع های کوکی و شیشه قهوه ای در دو نوع فیتیله چوبی و نخی و تهیه شده از سویا وکس را در فروشگاه اینترنتی خود عرضه کرده است.

جهت خرید آنلاین شمع با رایحه دارچین روی همین نوشته کلیک کنید.

اینستاگرام بازینام


بازینام

وب سایت بازینام | بازینام مجله فرهنگ ، ادب و هنر |

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *