شمع لیوانی امروزه به عنوان یکی از عناصر موثر در ایجاد آرامش و زیبایی و منزل و محل مورد استفاده قرار می گیرد

شمع لیوانی با فیتلیه چوبی و رایحه های دلپدیز و پرطرفدار را ، امروزه میتوان به عنوان یکی از زیباترین و موثرترین عناصر ایجاد آرامش در منزل و محل کار خود بشمار آورد.

یکی از مهمترین و اصلی ترین عوامل ایجاد یک دکوراسیون موفق در منزل و یا محل کار ایجاد نظم زیبا و آرامش کلی در محیط است که اگر این عامل بسیار مهم آنچنان که باید به درستی اجرا نشود حتی می تواند باعث عدم ارتباط ما با محیط خانه و یا محل کار ما نیز بشود.

پس در انتخاب عناصر ایجاد آرامش باید به سراغ بهترین گزینه ها برویم.

شمع لیوانی ، پیشنهاد ما برای انتخاب یکی از آن عناصر آرامبخش در دکوراسیون منزل و محل کار شماست، شمع لیوانی که امروزه به عنوان یکی از زیباترین اشکال و قالب های شمع مورد توجه و استفاده عموم قراره گرفته است حالا جای خود را بخوبی در بین عناصر یک دکوراسیون موفق در منزل و محل کار باز کرده است.

این نوع شمع ها با توجه به شکل ظاهری و فرم های زیبای خود دارای طرفداران بی شماری هستند که همین امر باعث ایجاد تنوع و خلاقیت های بسیار زیادی در این زمینه نیز شده است.

ایجاد نور و گرمای خاص در این عناصر می تواند پیوند عمیقی میان حس و حال و نیازاصلی شما از آرامش و دکوراسیون محیط زندگی شما باشد.

شمع لیوانی

شمع لیوانی بازینام تهیه شده از سویا وکس یا همان سوخت سالم کاملا گیاهی ، در دو نوع فیتیله چوبی و نخی و در چندین رایحه پر طرفدار و کم نظیر می تواند به عنوان یکی از بهترین و موثترین عناصر ایجاد یک آرامش مطلوب در محیط و یا دکوراسیون منزل و محل کار شما باشد.

این نوع شمع ها با توجه به نوع متریال سوخت ( سویا وکس ) دارای زمان سوخت بسیار بالا و همچنین کیفیت مطلوب و مورد پسند شما در روشنایی سالم از یک شمع است. همچنین شمع لیوانی معطر بازینام با توجه به بکارگیری از فیتیله های چوبی ( سلولزی ) کیفیت این روشنایی و سوخت را برای علاقه مندان دوچندان می کند.

کلیه شمع های تولید شده توسط فروشگاه بازینام در رایحه های کم نظیر و بسیار متنوعی تولید می شوند که این رایحه با سوختن شمع فضای مطلوب و مورد علاقه شما در محیط ایجاد می کند. کافی است عطر و رایحه مورد پسند خود را انتخاب کنید.

شما نیز هم اکنون می توانید برای ثبت سفارش و خرید از طریق فروشگاه اینترنتی بازینام اقدام کنید.

اینستاگرام بازینام


بازینام

وب سایت بازینام | بازینام مجله فرهنگ ، ادب و هنر |