عکس های ریحانه پارسا بازیگر سریال پدر با کلاه در اختتامیه جشنواره فیلم فجر بار دیگر حاشیه ساز شد

عکس های ریحانه پارسا ؛ بازیگر جوان که بعداز بازی و نقش آفرینی در سریال پدر در بین مخاطبین تلویزیون جای ویژه ای را برای خود باز کرده است بعد ها با استفاده از شهرت خود روی یه مدلینگ و انتشار عکس هایی کرد که کمی با آن چیزیکه در تلویزیون نقش آفرینی کرده بود در تضاد بود و همین مسئله باعث ایجاد برخی حاشیه ها برای ریحانه پارسا شد.

اما این روند حاشیه داربا انتشارعکس های ریحانه پارسا درهر نوبت در فضای مجازی باعث نسبت به این بازیگر شدت و قوت بیشتری را به خود گرفت.

ریحانه پارسا+عکس 1-1

عکس های ریحانه پارسا که در اختتامیه جشنواره سی وهفتم فیلم فجر با ظاهری متفاوت و جدید تر و اینبار با کلاه در این مراسم حاضر شده بود بار دیگر مورد دید و حساسیت ویژه مخاطبان و علاقه مندان و منتقدان خودش قرار گرفت.واین قصه از آنجایی قوت گرفت که این بازیگر در قالب یک مدلینگ فعالیت های خود رانیز آغاز کرد ، شایدبه نوعی می توان گفت که حضور این بازیگر در آن سریال که در زمان پخ خود نیز حواشی بسیاری را با خود به همراه داشت باعث معرفی هرچه بهتر ریحانه پارسا شد و راه و مسیراین بازیگر تلویزیونی را برای حضور در دیگر عرصه ها بازتر کرد.اما تصویر این بازیگر دربخش بین المللی سی وهفتمین جشنوار فجر نیز منتشر که با تیتر  ریحانه پارسا در جشنواره جهانی فجر نیز همراه بود . این جشنواره در بهار ۱۳۹۸ برگزار شد.
ریحانه پارسا+بازیگر
ریحانه پارسا+بازینام-۱
عکس+ریحانه پارسا+۱۱
این بازیگر جوان در سریال پدر و با بازی در مقابل بازیگران نامداری چون مهدی سلطانی به اوج شهرت تلویزیونی خود درفرمت سریال سازی که این نوع شهرت از طرف بسیاری از کابران و مخاطبان تلویزیون مورد انتقاد و مورد تشویق وقرار گرفت.
اینستاگرام بازینام

 
دسته‌ها: سینما

بازینام

وب سایت بازینام | بازینام مجله فرهنگ ، ادب و هنر |

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *