داستان صوتی قصه های مجید نوشته هوشنگ مرادی کرمانی با صدای مهدی پاکدل به عنوان راوی این قصه همزمان با سالروز نویسنده این اثز منتشر می شود

داستان صوتی قصه های مجید اثری فاخر و نوستالژیک که یادآور خاطران دوران کودکی و نوجوانی بسیاری از متولدین دهه شصت می باشد توسط نوین کتاب گویا و با صدای مهدی پاکدل بازیگر نامدار سینما تئاتر و تلویزیون منتشر خواهد شد.

مراسم رونمایی ازاین داستان صوتی (کتاب صوتی) همزمان با تولد هوشنگ مرادی‌کرمانی نویسنده این قصه و مهدی پاکدل گوینده و راوی این داستان  ومهدی زارع، آهنگساز و و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر و ادب ؛ دست‌اندرکاران این اثر از مجید و خاطراتِ خلق آن خواهند گفت. اجرای زنده‌ی بخشی از موسیقی این اثر از دیگر برنامه‌های مراسم رونمایی است. این مراسم در روز ۱۶ شهریور ماه سال ۱۳۹۷ د سالن استاد شهناز خانه‌ی هنرمندان ایران بر گزار می شود.

به طور حتم و قطعن مجید و قصه هایش درهر قالب می تواندبرای مخاطبانش از هرنسل شیرین جذاب و یادآور بسیاری از خاطرات دوان نوجوانی و کودکی باشد.همه ما قصه های مجید را که اثری فاخر از هوشنگ مرادی کرمانی نویسنده خوش ذوق و خوش قلم و پیشکوت ایران است را خوب می شناسیم.

 


بازینام

وب سایت بازینام | بازینام مجله فرهنگ ، ادب و هنر |