هدیه تهرانی و بازی در فیلم دوئت

هدیه تهرانی بازیگر نام آشنای سینمای ایران بعداز مدت ها دوری با فیلم سینمایی دوئت به کارگردانی نوید دانش به سینماها می آید

هدیه تهرانی بعداز مدت ها دوری از سینما با بازی و نقش آفرینی در فیلم سینمایی دوئت اولین ساخته نوید دانش و اکران این فیلم در نیمه دوم سال ۱۳۹۷ به سینما ها می رود.هدیه تهرانی بازیگر توانا و چهره نام آشنای سینمای ایران به حساب می آید اکثر علاقه مندان به سینما آثار سینمایی این بازیگر را دنبال می کنند و یا به نوعی طرفدار این بازیگر ارزشمند هستند اکنون قدر هدیه تهرانی و حضور وی را در روی پرده سینما گویا بیشتر از قبل می دانندو حالا هدیه تهرانی قد و قواره ای در سمت قدیمی های سینما دارد که نمی توان به سادگی از این مهم گذشت.شایدهمین امرباعث شده تا هدیه تهرانی در فیلم نوید دانش بعداز مدت ها دوری بار دیگر مقابل دوربین سینما قرار بگیرد.

نوید دانش کارگردان فیلم سینمایی دوئت که پیش از این نیز فیلم کوتاهی با همین نام را تولید و راهی جشنواره های بین المللی همچون جشنواره بین المللی کن  کرده بود موفق به کسب جوایزی نیز در  این جشنواره ها نیز شده است.

اما در فیلم سینمایی دوئت چه کسانی بازی می کنند؟ 

هدیه تهرانی، علی مصفا، نگار جواهریان، مرتضی فرشباف، کاوه کاتب، پانته آ. پناهی‌ها و علیرضا آقاخانی از جمله بازیگران این فیلم هستند. مهسا طهماسبی و مهدخت مولایی نیز در کنار این گروه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دیگر عوامل فیلم «دوئت» عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: نوید دانش، تهیه‌کننده: احسان رسول اف، مدیر فیلمبرداری: حسین جعفریان، تدوین: هایده صفی‌یاری، موسیقی: پیمان یزدانیان، طراح صحنه: کیوان مقدم، طراحی و ترکیب صدا: امیرحسین قاسمی، صدا بردار: وحید مقدسی، طراح چهره‌پردازی: مهرداد میرکیانی، جلوه‌های ویژه بصری: جواد مطوری، طراح لباس: سارا سمیعی، مجری طرح و مدیر تولید: پیمان جعفری.

باشگاه خبرنگاران جوان

.

دسته‌ها: سینما

بازینام

وب سایت بازینام | بازینام مجله فرهنگ ، ادب و هنر |