کبریت رنگی بلند یک مکمل زیبا در کنار شمع های شما

کبریت رنگی بلند یا همان کبریت شومینه در ظروف شیشه ای استوانه یکی از مکمل های زیبایی در کنار شمع های تزیینی وشمع های معطر برای یک کادو خاص

کبریت رنگی بلند و یا همان کبریت شومینه یکی از مکمل های زیبا و کاربردی در کنار شمع ها و اسانس سوز های که می توانند زیبایی این محصولات را دوچندان کنند.

فروشگاه اینترنتی بازینام در کنار دیگر محصولات شیشه ای خود شیشه استوانه ای های درب فلزی خود را نیز به عنوان جای کبریت های رنگی معرفی کرده است.

این ظروف شیشه ای استوانه ای درب فلزی که دارای کاربردهای بسیار متنوع هستند این بار نیز به عنوان یک محصول کاربردی و تکمیل کننده در کنار بسته بندی شمع های دکوری و شمع های معطر مورد استفاده قرار گرفته اند.

کبریت رنگی بلند در ظرف شیشه استوانه ای درب دار

اگر سری به فروشگاه اینترنتی بازینام زده باشید و یا از محصولات و ظروف شیشه ای در این فروشگاه استفاده کرده باشید بدون شک با ظروف شیشه استوانه ای درب فلزی بازینام نیز آشنایی کامل دارید.

این محصول یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین محصول در بین ظروف شیشه ای در فروشگاه بازینام محسوب می شود.

شیشه های استوانه ای در دو طرح شیشه استوانه ای گرد و شیشه استوانه ای مکعبی ( مربع) از جنس پیرکس وبا کیفیت فوق العاده بالا به عنوان یکی از پرکاربردترین ها هستند که ازین ظروف شیشه استوانه ای برای بسته بندی و نگهداری برخی محصولات خانگی استفاده می شود.

بدون شک کبریت به عنوان یک ابراز بسیار کابردی می تواند در همه جا مورد استفاده قرار بگیرد، به خصوص برای خانم های خانه داری که همیشه به دنبال بهترین و مناسب ترین راهکار برای چیدمان آشپزخانه و وسایل آن هستند نگهداری از برخی وسایل جدای از نوع کاربرد آن به عنوان یک دکوراسیون زیبا نیز بسیار حائز اهمیت است.

کبریت رنگی بلند

همچنین گروه بسته بندی محصولات بازینام برای شکل بسته بندی و نگهداری کبریت های رنگی بلند در کنار شمع های معطر و دکوری خاص خود ازاین ظروف استفاده کرده است که زیبایی این محصولات را به طور چشمگیری دوچندان کرده است.

همچنین اگر شما به دنبال یک ترکیب بسیار مناسب برای کادوهای خود هستید می توانید از این محصول به عنوان یک مکمل بسیار خاص و بسیار شیک برای کادو های خود استفاده کنید.

این محصول هم اکنون به صورت جداگانه نیز با عنوان کبریت رنگی بلند در فروشگاه بازینام به فروش می رسد.شما نیز برای تهیه این محصول می توانید به فروشگاه ویا صفحه بازینام در اینستاگرام مراجعه کنید.


بازینام

وب سایت بازینام | بازینام مجله فرهنگ ، ادب و هنر |