مراقبه با شمع معطر

مراقبه با شمع معطر را می توان به عنوان یکی از موثرترین و کارآمدترین روش های درمان استرس و اضطراب های شدید نام برد

داشتن تمرکزکافی در هنگام استرس و اضطراب های روزانه می تواند به طرز چشمگیری در کنترل و رفع انواع استرس های موجود در شما کمک کند.یکی از راه های رسیدن به تمرکز لازم برای مقابله با استرس تمرین و انجام مراقبه است. مراقبه را می توان به شکل بسیار ساده در تمرین انواع تمرکزبر روی تنفس خود و دفع انواع انرژی های منفی و جذب انواع انرژی های مثبت دانست.

امروزه انواع تمرینات مراقبه و اشکال متفاوتی از آن به شکل تخصصی توسط افراد مجرب در این رشته وجود دارد که با مراجعه به آنها می توانید انواع مختلف آن را به شل صحیح و حرفه ای تجربه کنید.اما یکی از انواع مراقبه های کسب آرامش و رفع استرس، مراقبه با شمع معطر است.

شمع ها این عناصر نورانی و دلبربا به دلیل داشتن انرژی ها و خواص چهارگانه در خود که شامل آب، خاک، آتش و باد هستند، با توجه به نوع و شکل خود می توانند به طرز بسیار مطلوبی در انعکاس انواع انرژی ها موثر باشند.

همانطوریکه گفته شد شمع ها با داشتن انواع انرژی های موجود وبه دلیل شکل ظاهری و نوع استفاده از آنها، یکی از اصلی ترین موارد برای انجام مراقبه های آرامش، و یکی از موثرترین عناصر آرامبخش محسوب می شوند.شما می توانید از این عناصر نورانی برای جذب بسیاری از انواع انرژی های آرامبخش، عاشقانه، جذب انرژی های ثروت، جذب انرژی های سلامت و .. استفاده کنید.

شمع های معطر بهترین گزینه برای رایحه درمانی و جذب انرژی های آرامبخش

امروزه شما براحتی میتوانید انواع این شمع هارا در شکل و قالب های بسیار متنوع و در انواع اسانس ها و رایحه های مختلف در بازار تهیه کنید.همانطوریکه بسیاری از رایحه ها می توانند در درمان بسیاری از بیماری های روحی و روانی و کاهش استرس و همچنین جذب انواع انرژی های مثبت بسیار موثر باشند.شما می توانید با استفاده از انواع رایحه های آرامبخش، رایحه های کاهش دهنده استرس، رایحه های جذب انرژی های مثبت و…. برای درمان انواع بیماری های روحی و روانی استفاده کنید.

مراقبه با شمع معطر

تصور کنید بعد از یک روز پر چالش و پراز استرس به خانه باز می گردید، افکار و جسم شما دچار خستگی است وبه شدت نیازمند به یک استراحت.گاهی می توان این استراحت را درنوشیدن یک چای، قهوه و یا خواب عمیق و… تعریف کرد.اما وقتی این نوع خستگی ها بعد از مدتی به شکل روتین و مداوم به شما تحمیل می شوند بدون شک اینجاست که ذهن و فکر شما نیازشدید به یک آروماتراپی و همان یک رایحه درمانی دارد، تا علاوه براینکه بتواند انواع این انرژی های منفی تلنبار شده را دفع نموده بلکه بتواند ذهن را برای دریافت و جذب انواع انرژی های مثبت و دلخواه و مورد نیاز خود آماده کند.

استفاده از انواع رایحه های آرامبخش، رایحه های خواب آور، رایحه های جذب عشق، رایحه های جذب انرژی های مثبت ، رایحه های پاکسازی و ایجاد جریان انرژی در هنگام استفاده از شمع معطر یکی از اساسی ترین روش های رایحه درمانی است.

شما می توانید در هنگام نیاز، با انجام مراقبه با شمع معطر تمام این نیازهای خود را به طور کامل تامین و استفاده نمایید. در این روش پیشنهاد ما استفاده از شمع های تولید شده از پارافین گیاهی ( وکس سویا ) به دلیل سوخت پاکیزه و مدت زمان بالای آن است.

رایحه های موجود و مورد استفاده قرار گرفته در پارافین های موجود در این شمع ها در هنگام سوختن به دلیل گرمای موجود در شمع و شکل سوختن درمحیط منتشر شده و شما می توانید در هنگام مراقبه همزمان با استفاده از انواع انرژی های موجود در شمع ها از رایحه آن ها نیز به بهترین شکل ممکن بهره مند شوید.

شما هم اکنون می توانید برای دیدن و خرید آسان انواع شمع های معطر به بخش فروشگاه اینترنتی بازینام از طریق کلیک بر روی “اینجا” نسبت به خرید این محصول و دریافت آن در درب منزل خود اقدام کنید.

صفحه ما در اینستاگرام


بازینام

وب سایت بازینام | بازینام مجله فرهنگ ، ادب و هنر |

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *