مانتو پاییزه و تیپ اسپرت دخترانه به لحاظ رنگ بندی جز پر تنوع ترین تیپ های سال محسوب می شوند

این روز ها ست کردن و یا به روز بودن در پوشش و مدلینگ جز دغدغه های طرفداران این صنعت محسوب می شود.

با نزدیک شدن به فصل خزان استفاده از مانتو پاییزه و تیپ اسپرت دخترانه می تواند جولانگاه تولیدکنندگان پوشاک و مدلینگ برای طراحان و تولیدی های پوشاک بانوان باشد.

بیشتر طرفداران مد و تیپ و یا فعالان صنعت مدلینگ هرساله و با شروع هر فصل سراغ ایده های جدید و خلاقانه خود درباره تولیدات خود در عرصه پوشاک می روند .

ازآنجاییکه پوشاک بانوان دارای تنوع بیشتری نسبت به دیگران اقلام می باشد دست این تولیدکنندگان و طراحان لباس را درباره طراحی لباس و پوشاک بازتر می گذارد.

اما فصل پاییز همانطوری که در تعابیر شاعرانه از آن به عنوان پادشاه فصل ها یادشده در واقع جز فصل های پر طرفدار و به دلیل موقعیت آب هوایی منحصر به فردش به عنوان پر طرفدار و پر تنوع ترین فصل پوشاک به ویژه پوشاک بانوان محسوب می شود.

در این فصل بانوان طرفدار مد به دنبال مانتو پاییزه و تیپ اسپرت دخترانه ای هستند که طرف کمپانی و یا تولیدی های پوشاک به بازار عرضه می شود، هستند.

مانتو پاییزه و تیپ اسپرت دخترانه

امروزه با رشد روز افزون صنعت مدلینگ و همچنین تلاش تولیدکنندگان برای رسیدن به تولید یک محصول با کیفیت رقابت بسیار تنگانگی بین این تولیدکنندگان وجود دارد که همین موضوع کارانتخاب را نیز برای خریدران سخت کرده است.

انتخاب و ست کردن پوشاک در فصل خزان جزپیچیده ترین و سخت ترین انتخاب های طرفداران صنعت مدلینگ

اینکه در مهمانی ویا در جلسه مهم کاری ویا درمحیط دانشگاه چه نوع لباسی را باتوجه به آن فصل بپوشیم جز اصلی ترین ارکان رعایت یک ست مناسب و بروز می باشد.

ست کردن لباس ها با دیگر اقلام شخصی مانند کیف و کفش و ساعت و … خود نیز جز مرحله بعدی ساخت یک تیپ بروز است که به تمامی علاقه مندان به مدلینگ و صنعت پوشاک توصیه می شود .

برای رسیدن به یک ست ایده آل در این باره با مشاوران کاربلد و طراحان خبره لباس و پوشاک مشورت کنند و یا از طریق منابع موثق و دقیق به سراغ اطلاعات بروز شده ای بروند که درراه انتخاب های خود به بهترین و درست ترین ها برسند.

استفاده درست از تلفیق رنگ ها ، بافت ها و .. همگی می توانند شمارا مجلل تر نشان دهند، پس در انتخاب ها رنگ ها، به سراغ بهترین رنگ ها بروید.

رنگ هایی که مکمل رنگ پوست ، چهره و اندام شما هستند.حتی برای انتخاب های خود قبل از حضوردر آن محیط اطلاعات لازم درباره آن محیط را هم تهیه کنید.

و باتوجه به ساختار و دکوراسیون ویا حتی شکل آب هوایی و … آن محیط به سراغ بهترین انتخاب و بهترین رنگ برید.

مانتو پاییزه و تیپ اسپرت دخترانه+بازینام

ست کردن پوشاک رسمی و اسپرت در پاییز

همانطوریکه گفته شد برای گام اول درساخت یک ست موفق پیشنهاد می شود به سراغ یک مشاور خبره و یا منابع موثقی برویم که در این زمینه ما را راهنمایی می کنند .

اما در گام دوم شناخت دقیق از خودمان است.

اینکه کدام لباس و کدام رنگ وکدام ست می تواند در ابتدا باعث راحتی و آرامش ما و دریک کلام شما در کدام پوشش بیشتر احساس راحتی می کنید.

به سراغ آن نوع پوشش و پوشاک برویم و در مرحله دوم بررسی نیازهایی چون ست کردن برای چه منظور ( مهمانی ، جلسه کاری ، دانشگاه و.. ) که شناخت دقیق و درست این مهم می تواند کار شمارا درمرحله انتخاب کمی راحت تر کند.

اینکه به عنوان مثال دریک جلسه مهم کاری اید پوشیدن لباس اسپرت هر چند در حدبسیار عالی کمی دور از ذهن و نا مناسب به نظر بیاید و همینطور پوشیدن لباس رسمی در یک پیکنیک و یا یک دورهمی در محیط بیرونی.

پس توصیه می شود در فصل پر تنوع پاییز کمی دقیق تر و کمی با شناخت بیشتر به سراغ پوشاک و ست کردن آن ها برویم تا بیشتر از تک تک روزهای پادشاه فصل ها لذت ببریم .

اینستاگرام بازینام


بازینام

وب سایت بازینام | بازینام مجله فرهنگ ، ادب و هنر |

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *