غذاهای خوشرنگ گیاهخواران و عکس های خوشمزه عکاسان غذا

غذاهای خوشرنگ گیاهخواران می تواند یکی از رنگی ترین و ناب ترین سوژه های عکاسی از غذا باشد.

غذاهای خوشرنگ گیاهخواران با همان رنگ و لعاب های ناب طبیعی و خالص می تواند به عنوان یکی از بهترین سوژه های عکاسی برای تبلیغات غذامحسوب شود.

رنگ ها در این طیف از غذاها به دلیل طبیعی بودن واستفاده از مواد خوراکی ارگانیک به مانند میوه ها، سبزیجات،
غلات و…دارای تنوع بالایی از رنگ ها هستند

تنوع کم نظیر و بسیار زیاد رنگ ها در غذاهای گیاهخواران

قطعن رنگ ها نقش بسیار موثری در عکاسی دارند و یک عکاس حرفه ای در هنگام عکس گرفتن از سوژه های خود به دنبال بهترین و باکیفیت ترین طیف رنگی طبیعی و یا با استفاده از نورپردازی و یا نرم افزار های نورپردازی برای ساخت و خلق یک عکس حرفه ای وبا کیفیت است.

اما وقتی سوژه های شما به عنوان یک عکاس میوه های خوشرنگ ، سبزیجات ، حبوبات و غلات و ازین قبیل موارد باشند که هرکدام به نوبه خود دارای طیف و تنوع بسیار بالای رنگی هستند کمی کار شما را از جهاتی راحت و دیگر جهات سخت تر می کنند، آنهم زمانی که پای عکاسی ازغذاهای خوشرنگ گیاهخواران در میان باشد.

غذاهای خوشرنگ گیاهخواران + میانه

ایده ناب عکاسی در بین گیاهان خوشمزه

به عنوان یک عکاسی حرفه ای و کسی که به دنبال ایده و شکار سوژه های ناب در عکاسی است ، عکاسی از غذاهای گیاهی به نوعی شاید عکاسی از طبیعت محسوب شود.

اماوقتی این شکل از عکاسی همانطوریکه از نام آن پیداست در قالب حرفه عکاسی از غذا ثبت شده و به کار خود ادامه می دهد ، قطعن رعایت کلیه موارد عکاسی از غذا نیز در این موردنیزمی بایست رعایت شود.

خب شاید برای بسیاری از گیاهخواران این موضوع کمی عجیب باشد که ؛ خب غذاهای گیاهخواران نیز به مانند دیگر غذاها است پس چرا ما براین موضوع اینگونه تاکید میکنیم؟

در جواب به این سوال اینگونه باید گفت که ؛ عکاسی از غذاهای خوشرنگ گیاهخواران بدن شک نیازمند رعایت بسیاری نکات ریز و به مانند دیگر غذاها نیازمند شناخت کافی از مواد اولیه، نوع پخت و .. است.

چیدمان یک سفره با غذاهای گیاهی برای عکاسی

همانطوریکه انتخاب یک سوژه مناسب عکاسی برای یک عکلس حرفه ای بسیار مهم است چیدمان و ایجاد نظم و بستن کادر و انتخاب زوایای مناسب و دیگر نکات نیز نقش اساسی و مهم در ثبت یک عکس خوب و حرفه ای را دارند.

نوع چیدمان و ایجاد نظم در مواد تشکیل دهنده در غذاهای خوشرنگ گیاهخواران قطعن به ساخت و ثبت یک عکس حرفه ای بسیار کمک می کند.

غذاهای خوشرنگ گیاهخواران +انتها

پس برای عکاسی ازغذاهای خوشرنگ گیاهخواران که می تواند سوژه و ایده بسیار ناب و مناسبی برای عکاسی باشد، جدای از نکات و موارد مربوط به عکاسی و آشپزی ، شناخت کافی از ترکیب عکاسی طبیعت و عکاسی غذا و آشپزی داشته باشند.

و قطعن در تبلیغات و شکل ساخت متریال های تبلیغاتی برای جذب مشتریان رستوران هاو آشپزخانه ها و ساخت و طراحی پوسترهای تبلیغاتی این شکل از عکاسی بسیار کارآمد خواهد بود.


بازینام

وب سایت بازینام | بازینام مجله فرهنگ ، ادب و هنر |

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *