شمع در فنگ شویی می تواند به عنوان یک عنصر انرژی بخش و مفید بکار گرفته شود

خلقت و جهان هستی بر اساس چهار عنصر آب ، خاک ، باد و آتش بنا شده است و بدون شک گردآوری و به خدمت گرفتن این چهار عنصر در کنار هم می تواند، بهترین حالات را برای ما فراهم کند.

شمع ، این عنصر نورانی و گرما بخش در خود نیروها و عناصری از طبیعت را جای داده است که هرکدام از آن ها می توانند نقش بسیار مهمی در ایجاد آرامش و انرژی های خوب در خدمت ما باشند.

شمع ها وقتی می سوزند چهارعنصر اصلی جهان هستی را با خود دارند ؛ موم شمع ( پارافین ) به عنوان عنصر خاک ، دود آن به عنوان عنصر باد و شعله آن آتش و اشک آن به عنوان آب.

پس باتوجه به تعریفی که از این شمع ها شد ، براحتی نمی توان از کنار آن ها عبور کرد. به خصوص در ایجاد یک فنگ شویی در منزل شمع ها می توانند به عنوان یکی از اصلی ترین ها نقش داشته باشند.

شمع در فنگ شویی

امروزه شمع ها به واسطه تنوع بسیار بالای شکل و رنگ به عنوان یکی از محبوب ترین متریال های ایجاد یک دکوراسیون در منازل و محل کار و … مورد استفاده بسیاری قرار گرفته اند.

شمع ها با خود قدرت آتش ، نور و گرمی و انرژی بسیار را در فنگ شویی به ارمغان می آورند.شمع در فنگ شویی با توجه به تنوع شکل و حجم خود می تواند در تمام نقطه ها جای خود را به بهترین شکل پیدا کند.

شمع در فنگ شویی

رنگ های ، قرمز ، نارنجی ، صورتی ، بنفش و زرد به عنوان پر کاربردترین رنگ ها در این مهم بکار گرفته می شوند. که هرکدام از این رنگ ها با توجه به نوع استفاده و نوع چیدمان در جهات مختلف کاربردهای مختلف و انرژی های به خاص خود را دارند.

به طور کلی پیشنهاد می شود که شمع های بزرگ در مناطق جنوبی ، جنوبی غربی و شمال شرقی خانه شما قرار بگیرند و همچنین استفاده زیاد از حد شمع را در مناطق شرقی ، جنوب شرقی ، غربی و شمال غربی محدود کنید.

بدون شک حضور این عنصر نورانی و گرما بخش در اتاق خواب شما و درهنگام حضور در کنار همسرتان می تواند به عنوان انرژی های مغید پیرامون را در خدمت شما قرار داده و مسکن روزهای پر تنش شما باشد.

همیشه در انتخاب رنگ شمع در فنگ شویی دقت کنید، شمع های قرمز (شهرت ) ، شمع های نارنجی (خرد و صلح) و شمع های سفید (بهشت و نشاط) این سه رنگ مهمترین رنگ برای شمع های فنگ شویی هستند.

گاهی ممکن است که آن رنگ ، رنگ مورد علاقه و مورد پسند شما در ایجاد نظم و دکوراسیون مورد پسند شما نیز نباشد ، اما ممکن است رنگ مورد نیاز شما در این مرحله از زندگی شما باشد. پس با اطلاعات کافی و لازم این نوع فنگ شویی را انجام دهید.

امروزه با توجه به تعداد بالای درخواست ها و همچنین کاربردهای متنوع شمع ها در پیرامون ما ، پیشنهاد می شود که شما نیز برای یک فنگ شویی موفق و درست ، حتمن از مشاوران و کارشناسان مجرب این رشته استفاده کنید.


بازینام

وب سایت بازینام | بازینام مجله فرهنگ ، ادب و هنر |

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *