رایحه برای اسانس سوز

رایحه برای اسانس سوز جهت آروماتوراپی (رایحه درمانی) در خانه می تواند مناسب ترین راه برای کاهش اضطراب و استرس های روزانه باشند.

درباره آروماتوراپی ویا به زبان ساده تر رایحه درمانی اینگونه باید بگوییم؛ انواع رایحه های گیاهی و مفید که می توانند در درمان بسیاری از بیماری های روحی و روانی، خستگی ها،تسکین استرس های روزانه و کیفیت خواب تاثیر بسیار مستقیم و مطلوبی داشته باشند.

امروزه و با توجه به شکل و ساختار زندگی های مدرن و جوامع شهری و سبک های متنوع زندگی در این جوامع، داشتن یک زندگی پر از آرامش و بدور از تمام شلوغی ها، دغدغه ها، و داشتن انرژی مقابله با انواع مشکلات و چالش های پیش رو، یکی از مهم ترین نیاز های این جوامع مطرح می شود.

برای داشتن یک فکر پر از آرامش، داشتن انرژی و انگیزه بسیار بالا برای مقابله با انواع چالش ها راهکارهای بسیار زیادی وجود دارد، یکی از این راهکارها در کنار ورزش، مراقبه، مدیتیشن، مطالعه، اســـــــتفاده از روش آروماتوراپی ( رایحه درمانی ) است.

اسانس برای اسانس سوز،انتخاب یک رایحه مناسب

اسانس سوزها یکی از مناسب ترین و زیباترین وسایل برای آروماتوراپی و یا همان رایحه درمانی شناخته می شوند، که استفاده از آنها برای تمامی افراد می تواند بسادگی مقدور باشد.اسانس سوز ها به دلیل ساختار ساده و در عین حال بسیار کاربردی خود یکی از اصلی ترین ها درانواع رایحه درمانی ها هستند.

اما نکته اصلی استفاده از اسانس سوزها و رایحه درمانی انتخاب درست و صحیح از رایحه ها است، چراکه هرکدام از رایحه ها با توجه به موارد موجود در آنها دارای کاربردهای درمانی و محیطی خاص خود هستند.

شناخت کافی از کاربرد هرکدام از انواع رایحه ها می تواند کار شما را در انتخاب مناسبت ترین رایحه برای آروماتوراپی راحت تر کند. امروزه انواع اسانس و رایحه های گیاهی در انواع و شکل های متنوع در بازار موجود می باشند که بهترین ومناسبترین آنها برای اسانس سوزها، استفاده از اسانس های مایع گیاهی است که دارای فواید بسیار و در عین حال عوارض کمتری نسبت به دیگر اسانس ها هستند.

اسانس برای اسانس سوز

استفاده از رایحه لوندر جهت ایجاد آرامش و کاهش اضطراب و استرس

رایحه لوندر( اسطوخودوس ) در ذات خود ترکیبی شیرین و دارویی دارد که برای ایجاد آرامش و کاهش استرس و اضطراب بسیار مفید است.این گیاه که از خانواده نعناییان است در کوهستان ها رشدمی کند و بیشتر با نام لوندر در میان اسانس ها و رایحه ها شناخته می شود، یکی از معروف ترین ها در میان اسانس هاست که رایحه آن در بسیاری از موارد در محیط خانه ها، محیط کار، هتل ها و صنعت عطر ادکلن مورد استفاده قرار می گیرد.

این رایحه بهترین گزینه برای بی خوابی های شبانه و بهترین گزینه برای بالابردن کیفیت خواب شبانه است،در کنار این موضوع اگر شما از جمله کسانی هستید که با توجه به سبک زندگی و کار خود درگیر انواع چالش ها و دغدغه های فکری روزانه هستید، استفاده از رایحه لوندر بهترین گزینه برای کاهش و رفع استرس و ایجادآرامش فکری برای شما است.

رایحه لوندر می تواند بی انگیزگی و یا بی میلی شما را نسبت به انجام کارهای کوچک و بزرگ را به طور کامل برطرف کرده و همچنین اعتماد به نفس شما در هنگام مواجه با انواع چالش های پیش روی یک زندگی مدرن شهری شلوغ به طور کامل حفظ کرده و حس لذت بردن شما را در انجام انواع فعالیت های روزانه بالا ببرد.

پس استفاده از این رایحه بسیار پرطرفدار را هنگام انتخاب رایحه برای اسانس سوز خود فراموش نکنید و از فواید این رایحه پرطرفدار نهایت لذت را ببرید.

اینستاگرام بازینام


بازینام

وب سایت بازینام | بازینام مجله فرهنگ ، ادب و هنر |

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *