برای یک فروش موفق بیشتر بدانیم

برای یک فروش موفق ؛فروشندگان بلند پرواز نسبت به فرصت ها و امکاناتشان خوش بین هستند ، آنها مطلقا متقاعد شده اند که می توانند با فروش بالا و قابل توجه از محصولاتشان به اهدافشان برسند و کاملا مصمم اند که آن را انجام دهند

همه چیز درباره برای یک فروش موفق : خوش بین ها یا افرادی با سطح توقع بالا از پیروزی و موفقیت نهایی ، بلند پروازند . هرچه خوش بین تر باشند ، بلند پرواز تر و مصمم تر می شوند ، بنابراین بلند پروازی مهمترین نمود خوش بینی و ویژگی کلیدی برای دستیابی به موفقیت های بزرگ برای یک فروش موفق یا در هر حوزه دیگری است . این ویژگی چنان اهمیت در تعیین هدف ، جسارت و پا فشاری داردکه به تنهایی ضمانت می کند شما بر هر مانع و مشکلی که بر سر راهتان قرار بگیرد غلبه کنید .

افراد بلند پرواز یک ویژگی برجسته در فروش دارند ، آنان خود را مستعد بهترین بودن در رشته خود می دانند ، آنان می دانند که ۲۰% برتر فروشندگان ۸۰% فروش را در دست دارند و مصمم اند که جزو آن گروه برتر شوند . فروشندگان بلند پرواز نسبت به فرصت ها و امکاناتشان خوش بین هستند ، آنها مطلقا متقاعد شده اند که می توانند با فروش بالا و قابل توجه از محصولاتشان به اهدافشان برسند و کاملا مصمم اند که آن را انجام دهند .

تنها سوالی که از خود می پرسند این است (( چگونه ؟ ))

شاید مهم ترین گامی که می توانید در زمینه فروش بردارید این است که ، به حد اعلا مشخصی در رشته کاری خود ( بازاریابی ) شدن ، متعهد شوید . همین امروز اراده کنید که می خواهید در زمینه فروش و درآمد به ۲۰ % برتر در زمینه بازاریابی بپیوندید و سپس به ۱۰ % برتر در اینجا استنباطی را که خود در سن بیست و پنج سالگی به آن رسیدم را با شما در میان می گذارم پس از سال ها کار سخت و تقلا کردن در فروش و بازاریابی ، ناگهان به ذهنم خطور کرد که : هر کسی که امروز جزو ۱۰% اول است ، زمان شروع جزو ۱۰% آخر بوده است . کسی که امروز خوب کار کند ، یک روز بدکار می کرده است . کسی که در صدر رشته شماست ، روزی حتی در این رشته هم نبوده است . کسی الان در زندگی جلودار است ، یک روزی ته صف بوده است . حال سوال این است : چگونه در زندگی جلودار شوید ؛ جایی که امکانات بسیار خوبی انتظار شما را می کشد ؟ پاسخ ساده است . دو قسمت بیشتر ندارد ۱- وارد صف شوید ! ۲- در صف بمانید ! .

(( این را قانون زندگی خود کنید که بر روی هر چه که از زیر دستتان می گذرد ، بیشترین تلاش خود را بگذارید ، تمبر شخصی خود را بر روی آن بچسبانید . بگذارید (( اعلا )) علامت تجاری شما باشد ))

برای یک فروش موفق +12

بسیار حیرت انگیز است (( کسانی که می خواهند به جلوی صف زندگی برسند ، به دیگر جلودارانی که قبلا به آن صف پیوسته اند و از بهترین زندگی برخوردارند ، آفرین گفته یا غبطه می خورند و حتی بلند نمی شوند که وارد صف بشوند . آنها ظاهرا نمی فهمند که زندگی درست مثل سلف سرویس است همه کاره خود تویی !

برای وارد شدن به صف باید تصمیم بگیرید که می خواهید در رشته خود بهترین باشید و بعد وارد عمل شده و هر دانش و مهارتی را که برای پیشرفت خود به آن نیاز دارید را یاد بگیرید و به ان عمل کنید .

حال راهی که از طریق آن می توانید به جلوداری صف برسید این است که در صف بمانید ! به مجرد این که تصمیم بگیرید جزو بهترین های رشته خود باشید ، وارد صف شوید و در صف بمانید و به حرکت ادامه دهید و هر روز و هر ماه به پرورش مهارت جدید و کسب دانش های تازه ادامه دهید تسلط خود را به فنون فروش و بازاریابی بیشتر و بیشتر کنید.

خبر خوش این است که ، در به روی کسانی که می خواهند به جلوی صف برسند همیشه باز است ! تعطیلی ندارد و شبانه روز به حرکت خود ادامه می دهد . اگر در صف بمانید و خارج نشوید ، هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند جلودار شما باشد ! باید در نهایت به اول صف حرفه ای خود برسید . اگر تعهد کامل به رسیدن به حد اعلا خود دارید و هرگز دست از تعهد خود نمیکشید ، در نهایت به یکی از ماهرترین و پر درآمدترین فروشنده های رشته خود تبدیل می شوید.

نقطه عطف در زندگیتان این است : تصمیمی بگیرید ! حد فاصل بین موفقیت و شکست در گروه توانایی شما در گرفتن تصمیمی روشن و صریح ، مبنی بر اینکه می خواهید بهترین باشید است و با پا فشاری و اراده استوار پشت تصمیم خود بایستید ، تا به هدفتان برسید . دنیا پر از آدم هایی است که همواره آرزو دارند ، امید دارند و دعا می کنند زندگیشان بهتر شود ، ولی آنها تصمیم ، یا مرگ یا زندگی یا پیروزی را که به موفقیت های بزرگ منجر می شود ، را نمی گیرند به همین ترتیب که شما همانی می شوید که بیشتر مواقع بدان می اندیشید ، همچنین همانی می شوید که به طور منظم به خود               می گویید . باید بارها و بارها برای خود تکرار کنید که (( من بهترینم ! من بهترینم ! من بهترینم ! )) تا اینکه این جملات به حقیقت بپیوندند . که به طور حتم همینطور خواهد شد

تمرین عملی برای یک فروش موفق :

فروش موفق و هدف :فهرستی از تمام کارهایی که هر روز انجام می دهید و نقشی در فروش شما دارند را تهیه کنید ، روند فروش را از ابتدای مشتری یابی تا پایان فروش و راضی نگه داشتن مشتری ، جزء به جزء تشریح کنید ، فهرست را مرور کرده و در هر بخش به خود از یک تا ده نمره دهید . آیا ارزیابی رئیستان از شما هم همین است ؟ سپس این سوال را در از خود بکنید: (( چه مهارتی را اگر بر روی آن کار می کردم و مرتبا به شیوه عالی انجامش می دادم ، بیشترین تاثیر مثبت را در فروش من می گذاشت ؟ ))

این سوال کلیدی برای رسیدن به (( حد اعلا)) مشخص است . از رئیس خود بپرسید ، از همکاران خود بپرسید ، از مشتریان خود بپرسید ، بپرسید تا پاسخ را پیدا کنید . سپس رشد و پرورش این مهارت را هدف خود کنید . بر روی کاغذ بنویسید ، مهلت برای آن تعیین کنید ، برنامه ای بریزید و هر روز ، با هدف بهتر شدن در این مهارت کلیدی ، بر روی خود کار کنید تا در آن متبحر شوید

تهیه و تدوین مهدی اسماعیلی /اینستاگرم بازینام


بازینام

وب سایت بازینام | بازینام مجله فرهنگ ، ادب و هنر |