به فروش بپردازید

با اعتقاد به محصولات و تولیدات و خدمات خود، باتمام وجود به فروش بپردازید

به فروش بپردازید :برترین فروشندگان به شرکت خود اعتقاد دارند . آنها به محصولات و خدمات خود اعتقاد دارند . آنها مشتریان خود را نیز باور دارند . مهمتر از همه ، آنها به خود و قابلیت هایشان برای موفقیت اعتقاد دارند رابطه مستقیمی بین میزان اعتقاد شما به خود ، و به ارزش محصول و خدمات خود ، با توانایی شما در متقاعد کردن دیگران وجود دارد. فروش را اغلب ، انتقال اشتیاق می نامند . هر چه به آنچه که می فروشید مشتاق تر باشید و بیشتر مجاب باشید ، این اشتیاق مسری تر خواهد بود و مشتری هایتان بیشتر آن را احساس می کنند و واکنش نشان می دهند . آدمی بیشتر از هر چیزی در کارهایش احساساتی عمل می کند . به همین دلیل است که دل به کار دادن عنصری حیاتی در فروش موفقیت آمیز است

شنیده اید که می گویند ، برای آنها اهمیتی ندارد که شما به چه اندازه می دانید تا اینکه بدانند چه اندازه دل به کار می دهید . چیز دیگری که می دانیم این است که ، هر چه بیشتر عاشق کار خود باشید ، بیشتر به کارتان دل می دهید . چیز دیگری که می دانیم این است که ، هرچه بیشتر عاشق کار خود باشید ، بیشتر به کارتان دل می دهید ، هر چه به شرکت خود و محصولات خود متعهد تر باشید طبیعی تر و صادقانه تر برای مشتریان خود دل می سوزانید ، هرچه بیشتر برای شرکت و مشتری خود دل بسوزانید ، تمایل بیشتری برای کمک به مشتری در گرفتن تصمیم خرید مناسب دارید

به فروش بپردازید

(( هرگز آرزویی به شما داده نمی شود مگر اینکه قدرت تحقق آن در وجود شما نهاده باشد ))
                                                                                                                     (( ریچارد باخ ))

از آنجایی که شما همانی می شوید که بیشتر مواقع به آن می اندیشید باید مرتبا تکرار کنید ، (( من عاشق کارم هستم ! من عاشق کارم هستم ! من عاشق کارم هستم ! )) هر چه این عبارت را بیشتر برای خود تکرار کنید خود را به عنوان فروشنده ، بیشتر دوست خواهید داشت و از فعالیت های فروش لذت بیشتری خواهید بود . هرچه بیشتر از کار خود لذت ببرید ، آن را بهتر انجام خواهید داد و به مشتریان خود متعهدتر خواهید بود . فروش برایتان آسان و آسان تر ، و در همه جهات پر ثمرتر خواهد شد

به فروش بپردازید

جمله تاکیدی دلخواه من که هنوز مرتبا تکرارش می کنم این است : (( من خودم را دوست دارم و عاشق کارم هستم ! )) این جمله هر صبح به من انرژی می دهد و کل روز من را با انگیزه نگه می دارد . هر چه بیشتر تکرارش می کنم بهتر و بیشتر از خود و کاری که میکنم مطمئن و خاطر جمع می شوم . امتحانش کنید و نتیجه اش را ببینید .

همه برترین ها خود را دوست دارند و عاشق کارشان هستند و مشتریانشان آن را می توانند حس کنند . در نتیجه مشتریانشان می خواهند از آنها خرید کنند و باز هم خرید کنند و خرید از آنها را به دوستشان پیشنهاد دهند .

تمرین عملی :

به فروش بپردازید

اگر می خواهید مشتاق بودن را احساس کنید مشتاقانه عمل کنید ، تصور کنید که کاملا به محصولات و خدمات ممتاز خود متعهد و علاقه مند هستید . در طول روز در تعامل با هر مشتری و خریدار چگونه رفتار می کردید ؟

تمام حس و وجود خود را در کارتان بگذارید . تصور کنید که از کار شما فیلم می گیرند و قرار است آن را به عنوان نمونه درخشانی از یک فروشنده برتر و برجسته در حین کار ، در تلوزیون پخش سراسری کنند . با مشتری و یا خریدار بالقوه چگونه برخورد می کنید ؟ پاسختان هر چه که باشد ، این برخورد را هر روز و هر ساعت تمرین کنید .

مثال بارز این موضوع را نیز بارها و بارها به شما گوشزد کرده ام ، اینکه شما صاحب یک شرکت توزیع و پخش هستید و در قبال محصولی که از کارخانه خریداری کرده اید چک داده اید و متعهد شده اید در تاریخ معینی ( نهایتا یک ماه ) چک را پاس کنید . چگونه رفتار می کردید ؟ نحوه فروش ؟ نحوه برخورد با مشتری ؟ ساعت و تایم کاری ؟ شور و اشتیاق ؟ که در آخر ماه بتوانید اعتبار خود را افزایش داده و چک ها را پاس کنید ، در غیر اینصورت شما ورشکست شده اید و دیگر جایی در این بازار با اعتبار فعلی نخواهید داشت.

(( پس مواظب چکت باش ))

تهیه و تدوین مهدی اسماعیلی

اینستاگرام بازینام


بازینام

وب سایت بازینام | بازینام مجله فرهنگ ، ادب و هنر |