ایده های خلاق در تبلیغات مهمترین رکن یک فرآیند تبلیغاتی

ایده های خلاق در تبلیغات را می توان به عنوان مهمترین عامل موفقیت در تبلیغات دانست

امروزه با توجه به فراگیر شدن رسانه ها و تنوع بسیار بالای مدیا در فضای مجازی و حقیقی و به طبق بالاتر رفتن روند شکل تبلیغات و اطلاع رسانی ها تنها ایده های خلاق هستند که موفق خواهند شد.

کمپانی ها ، دفاتر هواپیمایی ، کارخانه ها و شرکت های تولید و پخش مواد غذایی بهداشتی و آرایشی ، صنایع ، گردشگری ، هنرمندان و … همگی برای حضور در چرخه اقتصاد و همچنین حضور در عرصه کسب درآمد نیازمند به سرمایه گذاری در تبلیغات هستند.

استفاده از مسکات ها ، طراحی لوگو ، ثبت و برند سازی همگی از ابزارهایی هستند که می توانند گاهی راه نجات و گاهی راه موفقیت و پیشرفت یک برند و یک صنعت کوچک و یا بزرگ باشند.

ازهمین رو استفاده از ابزارهای بسیار متنوع و بسیار کارآمد تبلیغاتی ، طراحان را وادار به استفاده از ایده های تاپ و دست نخورده و در عین خلاقانه می کند.

امروزه یک گرافیست برای طراحی لوگو ، مسکات ، طراحی و ساخت یک تیزر تبلیغاتی ، بیلبورد ، طراحی پوستر و دیگر اقلام برای معرفی هرچه بهتر یک برند محکوم به داشتن اطلاعات بسیار بالا و جامع پیرامون محیط ، تبلیغات ، رسانه ها و مدیا است و همچنین داشتن تسلط و تجربه کافی در بکارگیری نرم افزارهای گرافیکی است.

ایده های خلاق در تبلیغات

شناخت کافی از نرم افزارهای پرکاربرد گرافیک و همچنین بکار گیری از تجربه و خلاقیت می تواند عامل موفقیت شما تنها در گام اول و آنهم ایجاد و اجرای یک طرح تبلیغاتی در دنیای بی انتهای تبلیغات باشد.

پس مجددن تاکید می کنیم به عنوان یک گرافیست خلاق ، نقش دانش و تسلط و همچنین داشتن اطلاعات کامل و جامع در مورد نرم افزارها و مدیا در دنیای گرافیک و تبلیغات را ، برای رسیدن به موفقیت به شدت جدی بگیرید.

اگرایده های خلاق ندارید بهتر است که وارد هیچ رقابتی نشوید

تصورکنید شما به عنوان صاحب یک برند در یک کمپانی صنایع غذایی تصمیم دارید تا به یک نمایشگاه که درآن مجموعه ای از دیگر برندهای رقیب و هم صنف شما حضور دارند وارد شوید.

در واقع شما به یک مهمانی رقابتی و در عین حال محل و موقعیت بسیار مناسب برای معرفی هرچه بهتر کیفیت محصولات خود دعوت می شوید.شما در آن نمایشگاه این فرصت را دارید که به صورت مستقیم محصولات خود را به مشتریان خود به بهترین شکل ممکن معرفی کنید.

به طور حتم برای معرفی محصولات خود، برند خود، آپشن های کمپانی و دیگر موارد نیازمند متریال هایی چون ، پوستر، ساخت مسکات ، تیزر، لوگو ، کاتالوگ ، استند و .. هستید.

اما نکته مهم و اصلی اینجاست ؛ شما برای طراحی و معرفی هرچه بهتر و دقیق تر خود چه ایده و چه برنامه هایی دارید که شما را ازدیگر رقبا متمایز میکند؟

ایده های خلاق در تبلیغات

داشتن ایده های خلاق در تبلیغات ، تنها راه نجات و موفقیت شما در این رقابت مهم است. شما هرگز نمی توانید رقبای خود را در این مورد دست کم بگیرد چرا که همین موضوع می تواندحتی باعث سقوط و افول برند شما باشند هرچند اگر محصولات با کیفیت تری را نسبت به دیگر رقبای خود تولید کرده باشید.

ایده های خلاق در تبلیغات بدون شک شما و برند شما را محبوب تر می کند.

خاصیت مدیا ها و پلتفرم های شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی و تبلیغات است. این ابزارها شما را درواقع بدون هیچ واسطه ای در مقابل دیدگاه طرفداران ، مشتریان ، علاقه مندان ، رقبا و .. قرار می دهد.

بدون شک ، شما برای حضور در مقابل دیدگان ، مشتریان ، علاقه مندان ، طرفداران و رقبای خود نیازمند این هستید که به بهترین شکل و فرم خود برسید.

طراحی ایده های خلاق به بهترین شکل می تواند شما و برند شما را به محبوبیت برساند ، همانطوریکه با نگاهی اجمالی پیرامون خود می توانیم به وفور برندهای محبوبی را نام ببریم که خود ما هم از علاقه مندان و طرفداران آن هستیم.

ایده های نو ، در جذب مخاطبان و مشتریان جدید وهمچنین حفظ مشتریان و طرفداران قدیمی نقش بسیار مهم و اساسی دارد

گاهی تنها یک ایده جذاب و نو می تواند سرنوشت یک برند را تحث تاثیر خود قرار دهد که از نمونه های آن در دنیای تبلیغات بسیار شنیده ایم ؛ گاهی ساخت یک مسکات ، یک تیزر و یا یک پوستر می تواند تا سالیان سال در ذهن مخطبان نام و محتوای آن برند را تداعی کند.

پس در تولید محتوا و بهینه سازی و روند اجرای ایده های خود به طور حتم به یک سرمایه گذار بلند مدت در تبلیغات فکر کنید. اینکه این ایده خلاق شما زمان انقضای کوتاه مدتی ندارد و شاید تاثیر آن تا سال ها می تواند در ذهن مشتریان و مخاطبان شما بماند و باعث ماندگاری و محبوبیت برند شما شود.


بازینام

وب سایت بازینام | بازینام مجله فرهنگ ، ادب و هنر |

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *