استفاده از اسانس

استفاده از اسانس و انواع آن برای خوشبو کردن، پاکسازی محیط و انتشار انواع انرژی های مثبت ومفید از طریق اسانس سوز های سرامیکی

استفاده از انواع رایحه ها و انواع ابزارهای خوشبو کننده محیط برای همه ما به عنوان یکی از مهمترین و کاربردترین ابزار در محیط خانه و محل کار محسوب می شود، چرا که استفاده از انواع رایحه ها در کنار خوشبویی و ایجاد تنوع و شادابی درمحیط می توانند باعث حس خوب، تقویت روحیه و شادابی ذهنی، تقویت انواع انرژی های و ایجاد تمرکز بالا در افراد نیز شود.

همه ما به نوعی از انواع رایحه ها و عطر های دلنشین و خوشبو به نوعی دچار لذت هایی مقطعی و یا گاهی طولانی مدت می شویم. یکی عطر ویا یک رایحه خاص می تواند برای ما گاهی تداعی کننده یک خاطره، یک فرد، یک اسم و یا یک حس بسیار خاص باشد.

رایحه ها به طور مستقیم با افکار و ذهن ما در تماس هستند و حس بویایی ما را به نوعی خاص به روحیات ما متصل می کنند. پس استفاده از انواع رایحه ها می توانند برای ما نقش بسیار مهم و اساسی را در زندگی فردی و عمومی ایجاد کنند.

تصور کنید برای اولین بار وارد یک محیط اداری، یا یک جلسه رسمی میشود، ویا اینکه به یک قرار شخصی و یا یک قرار مهم اداری تجاری دعوت می شوید. رایحه ای که در هنگام حضور شما در این اماکن وجود دارند می توانند بطور مستقیم بر روی احساسات، تصمیم ها و حتی صحبت ها و واکنش های شما نقش موثری داشته باشند.

و یا اینکه انواع رایحه ها می توانند در ذهن شما تا مدت طولانی حک شده و تداعی کننده برخی خاطرات خوب ویا حتی خاطرات بد شما نیز باشند.

حالا که تا حدودی به نقش و تاثیر رایحه ها در زندگی خود پی بردیم، بیاید تا کمی درباره نوع استفاده و انواع آنها بگوییم.

استفاده از اسانس برای انتشار و دریافت انواع انرژی ها

همانطوریکه گفته شد انواع اسانس ها و انواع رایحه ها به شکل کلی و می توانندبه صورت مستقیم بر روی ذهن و افکار و گاهی روی تصمیم های ما نقش مهمی داشته باشند. از همین رو استفاده از انواع آنها با توجه به نوع کارکرد و کاربرد هرکدام می توانند به عنوان یک عنصر نشر انواع انرژی های مفید در خانه و محل کار ما نقش مهم و اساسی داشته باشند.

امروزه با توجه به شکل زندگی های مدرن و صنعتی و همچنین استفاده از ابزار های مدرن و دوری از انواع زندگی های سنتی و… یکی از نکات مهمی که برای همه ما محسوب می شود پرهیز از انواع فشار های عصبی و دوری از استرس های کاری و تنش های روزمره است.

بهترین انتخاب برای ایجاد آرامش و تقویت اعصاب وپاکسازی انواع استرس ها و تنش ها می تواند استفاده از انواع اسانس های گیاهی باشد.استفاده از اسانس های گیاهی به طرز چشمگیری می توانند در درمان بسیاری از بیماری های روحی و روانی وهمچنین ایجاد و توازن انرژی های کاربردی بدن ما نقش اساسی داشته باشند.

استفاده از اسانس

استفاده از اسانس گیاهی در غالب های مختلف و انواع و شیوه های متنوع در استفاده از هرکدام می توانند مفید باشند.شکل این اسانس ها امروز در غالب استفاده در انواع مواد غذایی به عنوان طمع دهنده، در صنایع دارویی، آرایشی وبهداشتی به شکل کاملا واضح است.

اسانس ها را میتوان به عنوان یک مواد پر مصرف در زندگی ما نیز نام برد، که شکل استفاده از هرکدام از آنها در کنار شیوه استفاده ازآنها می تواند نوع خواص و کارکرد آنها را مشخص کند. اما، ما در این پست میخواهیم درباره شیوه استفاده از اسانس ها از طریق اسانس سوزها و شمع های گیاهی معطر بگوییم.

اگر شما هم به دنبال کسب، جذب و توازن انواع انرژی ها در محیط خانه و یا محل کار خود هستید، پیشنهاد ما استفاده از انواع اسانس سوز ها و شمع های گیاهی جهت استفاده از اسانس است.

همانطوریکه گفته شد رایحه ها می توانند به شکل جادویی در ذهن و روحیات ما تاثیر مستقیم بگذارند.ازهمین رو استفاده از انواع رایحه ها می تواند در شکل انتشار و جذب انرژی ها در ما نقش مهمی داشته باشند، اما نکته مهم نوع استفاده از این رایحه ها و نوع انتشار مفید آنهاست.

اگر به دنبال بهترین راه برای انتشار انواع رایحه ها برای خوشبو کردن محیط و در کنار آن جذب و نشر انواع انرژی ها و حتی درمان برخی عارضه های روحی و ذهنی خود هستید، پیشنهاد ما استفاده از اسانس از طریق اسانس سوزها و یا انواع شمع های گیاهی است.

شما در هنگام استفاده ازانواع شمع های گیاهی معطر می توانید به بهترین شکل ممکن آروماتراپی و یا همان رایحه درمانی خود را انجام دهید. شمع ها به دلیل خاصیت منحصربه فرد خود بهترین گزینه برای این منظور هستند.

یکی دیگر از ابزارهای بسیار مفید و مهم برای رایحه درمانی، اسانس سوزها هستند، این ابزارهای ساده و در عین حال بسیار زیبا می توانندیکی از بهترین و مناسبت ترین گزینه ها باشند که استفاده از آنها نیز به مانند شمع های گیاهی معطر بسیار ساده و کاربردی است.

شما براحتی می توانید انواع اسانس های گیاهی مورد نیاز خود را در بازار را تهیه کرده و با استفاده از اسانس سوز ها از رایحه های هرکدام نهایت لذت را ببرید.ناگفته نماند که امروزه انواع این اسانس سوزها نیزدرشکل ها و جنس های بسیارمتنوعی نیز تولید می شوند که کارایی آنها را نیز چندبرابرکرده، یکی از دیگرکاربردهای اسانس سوزها به دلیل شکل و تنوع بالای هرکدام به عنوان عناصر دکوراتیو در دکوراسیون های خانه نیز مورد توجه عموم قرارگرفته اند.

اسانس سوزها را می توان در جنس های شیشه ای، فلزی، سرامیکی و چوبی و در شکل ها و حجم ها و رنگ های بسیارمتنوع و گوناگی در بازار براحتی تهیه کرد.

شمع های گیاهی نیز امروزه به شکل های مختلف و تهیه شده از انواع اسانس های معطر گیاهی در شکل ها و اندازه های مختلف و متنوعی موجود هستند که بدون شک می توان اسانس سوزها را یکی از رقبای اصلی آنها در بحث آروماتراپی نام برد.

اما سخن پایانی؛ پیشنهاد ما برای خوشبو کردن و ایجاد حس خوب و شادابی در محیط خانه و محل کار استفاده از عناصر کامالا گیاهی است که می توانند بهترین جایگزین برای انواع خوشبو کننده های شیمیایی مضر باشند.پس در هنگام انتخاب به بهترین گزینه ها فکر کنید.

ایسنتاگرام بازینام


بازینام

وب سایت بازینام | بازینام مجله فرهنگ ، ادب و هنر |