آرامش با شمع ، از معجزه شمع ها بیشتر بدانیم

شمع ها این عناصر نورانی و دوست داشتنی که در خود نیروهای شگفت انگیزی را نهفته دارند، یکی ازآنها ایجاد آرامش است.

بی شک و قطعا با نگاهی اجمالی به ساختار ظاهری شمع ها می توانیم چهار عنصر اصلی طبیعت یعنی آب ، آتش و خاک و باد را در ترکیب این عناصر نورانی و گرماده ببینیم.

عناصری که هرکدام در تلاش برای ایجاد یک فضای مطلوب در طبیعت و در خدمت آن هستند. طبیعتی که بی دریغ خود وتمام امکانات خود را برای رفاه و ادامه چرخه خود ارائه کرده است.

در این میان یکی از مهمترین و زیباترین این امکانات آرامش است ، نعمتی ارزشمند و بسیار گران بها که ساختار کلی طبیعت در شکل و انواع و اشکال مختلف آن را برای ما ارائه کرده است.

یکی از این اشکال و عناصر ارائه دهنده آرامش ، شمع ها هستند

شمع ها همانطوریکه گفته شد با توجه به ساختارو عناصر تشیل دهندشان دارای نیروهای خاصی هستند که یکی ازاین نیروها ایجاد آرامش است ؛ ایجاد آرامش با شمع می تواند ذهن شما را برای مدت طولانی از تمام آنچه که ازآن ها بیزار هستید در امان بدارد.

در دنیای کنونی در با توجه به فشارهای موجود در محیط بدون شک همه ما نیازمند ایجاد فضایی برای ریکاوری ذهن و پرورش افکار خود خواهیم داشت ، در این بین استفاده از تکنیک های تسکین دهنده ای چون یوگا ، مدیتیشن ( مراقبه ) و … تا حدود بسیار زیادی به کمک ما آمده اند.

این تکنیک ها به استراحت ذهن ، تنفس و بازگشت دوباره آنها بسیار کمک می کنند ، پرورش افکار سبز ( مثبت ) و ایچاد انگیزه های مختلف و همچنین پرداخت به درمان روان از نکات مثبت این تکنیک های موثر هستند.

اما در کنار این تکنیک ها شمع ها نیز به عنوان یکی از ابزارهای تسکین دهنده ذهن نقش بسیار موثری را دارند.

آرامش با شمع

شمع ها دارای عناصر چهارگانه طبیعت هستند ، این عناصر نورانی انرژی بسیار موثری برای ایجاد آرامش ذهن را در خود نهفته دارند که برای کشف این انرژی کافیست تا با آنها ارتباط برقرار کنید.

نور ، گرما ، آرامش و ذهنی که آماده پرورش افکار سبز است

آتش در خود نور ، گرما دارد ، عنصر نور در دیدگاه معنوی از بین برنده تاریکی و راه گشای است. نور به تنها می تواند راه درست را به نشان بدهد و ما در از تاریکی محض و ترس رها کند.بی شک ما در روشنایی چشمان بازتر و بینا تری را خواهیم داشت ، دیدن و نگاه کردن ذهن ما را آگاه تر می کند.

گرما مهر و محبت و انرژی بخش محیط است ، نور خورشید در کائنات منشا انتشار انرژی محسوب می شود. گرما از بین برنده بیماری ها و نابودکننده نیروهای بد است.

حالا این عناصر تنها بخشی از عناصر موجود در شمع ها هستند که می توانند در کنار هم آرامش را برای ذهن ما فراهم کنند.بدیهی است ذهنی که در آرامش مطلوب سیر می کند می تواند آماده پرورش افکار سبز و یا همان افکار مثبت باشد.

اما در پایان پیشنهاد ما به شما برای استفاده صحیح از شمع ها ، استفاده از شمع های گیاهی ( پارافین گیاهی ) است که در حال حاضر فروشگاه بازینام انواع مختلف این شمع ها را در قالب ها و شکل های بسیار متنوع و زیبا در رایحه های پرطرفدار و دلپذیر ارائه کرده است. برای خرید این محصولات می توانید در اینجا کلیک کنید.

اینستاگرام بازینام


بازینام

وب سایت بازینام | بازینام مجله فرهنگ ، ادب و هنر |