انواع اسانس سوز

انواع اسانس سوز در طرح ها و شکل های متنوع و مختلف برای استفاده در محیط خانه و محل کار وهمچنین بهترین گزینه برای آروماتراپی (رایحه درمانی)

همیشه برای ما یک رایحه خوش می تواند تداعی کننده یک حس خوب و آرامبخش، شادی بخش و انرژی دهنده و یا حتی یادآور برخی خاطرات گذشته باشد. رایحه ها با خود انواع انرژی ها را حمل و منتشر می کنند.حال تصور کنید در خانه و یا محل کار خود همیشه با یک رایحه خاص و مورد دلخواه زندگی کنید، این موضوع می تواند تاثیر بسیار مستقیم و مفیدی در روند حس و حال شما داشته باشد.

بسیاری اوقات برای همه ما این موضوع پیش آمده است که وارد یک محیطی شده ایم که تنها بوی نامطبوع و ناخوشایند آن محیط یک خاطره بسیار زننده و تلخ را در ذهن ما حک کرده باشد، و یا برعکس، وجود یک یا چند رایحه مطلوب و خوشایند فضای آن محیط برای برای ما چندیدن برابر دلچسب و خاطره انگیزتر کرده است.

پس نمیتوان قدرت رایحه ها و میزان ماندگاری آن ها را در کنار پیامد هایشان را درذهن دیگران نادیده گفت، پس اگر شماهم از جمله کسانی هستید که بنا به موقعیت شغلی و یا محیط زندگی خود با افراد بسیاری سروکار دارید پیشنهاد میکنیم درباره خوشبویی محیط کار، منزل و قبل از همه اینها خود شخص خودتان بیشتر کار کنید.

استفاده از انواع اسانس سوزها برای محیط خانه و محل کار

پیشنهاد ما برای ایجاد یک محیط خوش رایحه و مطلوب در کنار دیگر ابزارهای خوشبو کننده محیط استفاده از انواع اسانس سوز و انواع اسانس های گیاهی به صورت جامد و مایع است که مزیت های بسیار زیادی نسبت به دیگر خوشبو کننده های شیمیایی (اکثریت آنها دارای عوارض بسیارمخرب زیست محیطی هستند) را دارا می باشند.

اسانس سوزها با توجه به تنوع بسیار بالا در شکل ظاهری خود امروزه دارای کارایی های بسیار زیادی نیز هستند، که از جمله آنها می توان با توجه به شکل ظاهری و طرح های متنوع و دلخواه از آن ها به عنوان اِلمان های دکوری، دکوری های چند منظوره و کاربردی، اِلمان های زیبا کننده محیط و… استفاده کرد.

انواع اسانس سوز را می توان در نوع و جنس ساخت آنها به: اسانس سوز سرامیکی، اسانس سوز شیشه ای، اسانس سوز فلزی و چوبی و.. تقسیم بندی کرد. همانطوریکه گفته شد، با توجه به تنوع بسیار بالای هرکدام ازاین محصولات در شکل ظاهری و انواع رنگ بندی ها، از آن ها می توان به عنوان یک دکوری بسیار کاربردی، استفاده های متنوع کرد.

انواع اسانس سوز

برای استفاده ازین دکوری های بسیار دلربا و بسیار زیبا و کاربردی می توانید از انواع رایحه های گیاهی به شکل مایع موجود در بازار استفاده کنید.شکل کار این اسانس سوز با استفاده از حرارات تولید شده از طریق شمع است که در جای مخصوص موجود درآن و روشن کردن شمع، حرارت مطلوب به اسانس مورد نظر رسیده و باعث بخار شدن و انتشار آن در محیط می شود.

همانطوریکه گفته شد،یکی از مزیت های استفاده از انواع اسانس سوزها نسبت به دیگر خوشبو کننده های شیمیایی جدای از شکل ظاهری بسیار زیبای آن، عوارض کمتر نسبت به مواد شیمیایی پر خطر، در دیگر خوشبوکننده ها است.

استفاده از انواع گازهای شیمیایی بسیار مضر و سمی در کنار رایحه های مصنوعی از دیگر معایب خوشبو کننده های شیمیایی است که استفاده از اسانس سوزها را در موقعیتی بهتر نسبت به دیگر خوشبو کننده ها قرار می دهد.

شما برای خریدانواع اسانس سوز می تواند همین حالا از طریق این لینک (فروشگاه بازینام) نسبت به خرید آسان این محصول در انواع شکل ها و طرح ها و رنگ های متنوع اقدام نمایید، و یا اینکه می توانید برای دیدن دیگر محصولات و کسب اطلاعات بیشتر درباره هرکدام به صفحه بازینام در اینستاگرام مراجعه کنید.


بازینام

وب سایت بازینام | بازینام مجله فرهنگ ، ادب و هنر |

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *