کسب درآمد از طراحی لوگو

راه های کسب درآمد از طراحی لوگو را می توان به چندین روش از جمله فریلنسرینگ، بازاریابی و تحویل انواع پروژه های برند سازی در انواع صنایع تعریف کرد

امروزه و با توجه به نقش بسیار پررنگ تبلیغات در انواع صنایع و سیستم های فروش موفق، نقش برند و برندسازی را می بایست به شدت جدی گرفت. امروزه برندسازی به عنوان یکی از شاهراه های متصل به جهان تبلیغات، می تواند در معرفی هرچه بهتر و دقیق انواع محصولات، تولیدات و .. بسیار موثر باشد.

در همین جاست که نقش کاربران و طراحان گرافیک به عنوان طراحان انواع برند، نشان های تجاری و انواع لوگو به صورت کاملا واضح به چشم خواهد آمد.

یک طراح گرافیک برای تهیه و خلق یک لوگو، نشان تجاری ( آرم) و برند و برندسازی نیازمند به نکاتی بسیار مهم و اصولی و اساسی است که از مهمترین آنها در کنار تکنیک ها و تسلط بر انواع نرم افزارها، به آگاهی و تسلط کامل و دقیق داشتن بر کلیه امور بازار، صنایع، نیاز مخاطب و مخاطب شناسی، روانشناسی مخاطب اشاره کرد.

یک طراح لوگو برای شروع کار وظایف بسیار سنگین و متعددی را می بایست پذیرا باشد، چرا که رعایت این موضوعات در کنار تسلط بر انواع نرم افزارها و داشتن دانش کارطراحی لوگو در نهایت می تواند باعث یک خروجی موفق و درخشان باشد.

اما اینکه چرا بسیاری از صنایع و بسیاری از فعالان عرصه های گوناگون نیازمندبه داشتن نشان تجاری و یا نمادی ازخود هستند را میتوان به صورت مختصر اینگونه بیان کرد که؛ نمادها، نشان های تجاری و آرم، زبان گویا گویای معرفی خود و پل ارتباطی بین مخاطبین، کاربران، خریداران با آن صنایع است.

انواع این نمادها و نشان های تجاری را میتوان؛ در شکل آنها؛ به ترکیبی از نماد و حروف، استفاده از چهره برخی از شخصیت های معروف، برخی از حیوانات و یاخود کالا و محصول، استفاده از نوشته های طراحی شده و طراحی فونت ( لوگوتایپ).

در مجوع این نمادها می بایست، به عنوان یک راه ارتباطی موفق ودر عین حال ساده و قابل فهم برای عموم افراد جامعه و مخاطبین و کاربران یک صنعت به خوبی و روان دارای عناصری چون: زبان گویا و معرفی کننده ی هویت واقعی صاحب برند،خوانایی و قابل درک بودن، ارتباط دوطرفه بین مالک و مخاطبین، باشند.

فریلنسری، یکی از مهمترین و کارآمد ترین روش های کار در جوامع امروزی است. شاید شماهم این عنوان را بارها شنیده باشید، دورکاری و یا فریلنسرینگ.شما به عنوان یک گرافیست میتوانید به صورت دورکار و یا همان فریلنسر، انواع پروژه های کاری، و انواع سفارش های طراحی خود را از روش هایی همچون؛

ثبت نام در سایت های فریلنسرینگ،

نشر آگهی و تبلیغات،

ارائه انواع نمونه کار در وب سایت های شخصی و یاگروهی

معرفی خود در انواع سوشیال مدیاها و انواع پلتفرم ها

شما به عنوان یک طراح گرافیست و یک طراح لوگو می توانید از این طریق، سفارش های خوددریافت کرده و با توجه به نوع پروژه سفارش شده، فعالیت خود را آغاز کرده و کسب درآمد کنید.

راه های کسب درآمد از طراحی لوگو

امروزه در بسیاری از کشورهای صنعتی و پیشرفته جهان، استفاده از این روش برای بسیاری از کارمندان و طرحان گرافیست، به عنوان یکی از روش های اصلی و کارآمد دارای طرفداران بسیاری است. شما به عنوان یک طراح گرافیست می توانید براحتی و با کمی تبلیغات و جستجو، انواع پروژه های خود را در قالب انواع پروژه های درآمدزا پیدا کنید.

اما در میان انواع پروژه های مناسب یک گرافسیت برای کسب درآمد، یکی از اصلی ترین، مهمترین و پرطرفدارترین آنها، طراحی لوگو، نشان های تجاری ( آرم)، انواع لوگو تایپ است.

لوگو یا نشان های تجاری اصلی ترین و مهمترین بخش برای ثبت و ایجاد برندسازی برای انواع صنایع محسوب می شوند، از همین رو بسیاری از مدیران و صاحبان صنایع و مشاغل برای رسیدن به جایگاهی مناسب و در خور جهت معرفی برند خود، از همین شاه راه عبور می کنند.

شما به عنوان یک طراح و یک گرافیست با تسط بر روی نرم افزارهای طراحی لوگو( فتوشاپ، ایلستریتور، کرل و ..) با داشتن دانش کافی و خلاقیت های فردی و گروهی، می توانید به عنوان یک طراح خلاق در این عرصه موفق باشید.


بازینام

وب سایت بازینام | بازینام مجله فرهنگ ، ادب و هنر |