کابوس های دنباله دار مهرداد هنرمند را در پردیس تئاتر شهرزاد به تماشا بنشینید

کابوس های دنباله دار عنوان نمایشی جدیدی از مهرداد هنرمند  کارگردان و فعال تئاتر ایران است  که در پردیس تئاتر شهرزاد که  حالا به عنوان یکی از تماشاخانه های نامدارو مطرح و حرفه ای تهران معرفی شده است  از اول مهر ماه به روی صحنه این تماشاخانه می رود.مهرداد هنرمند کارگردان  این نمایش طی گفتگویی که با خبرگزاری مهر انجام داده درباره شیوه اجرایی و سابقه اجرای این نمایش اینگونه گفته است:این نمایش که از شهر رشت در نخستین جشنواره تئاتر شهرزاد اجرا شد و از آثار برگزیده این جشنواره بود، از ۱ تا ۹ مهر در سالن شماره یک پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

مهرداد هنرمند کارگردان این نمایش درباره موضوع و خلاصه داستان این نمایش نیزاینگونه گفت:این نمایش یک روایت موازی از زبان ۳ نفر است که با تصویر دختری در روزنامه مواجه می‌شوند که خودکشی کرده است. هر کدام از این افراد خود را در خودکشی این دختر مقصر می‌دانند و شروع به مرور خاطرات گذشته خود می‌کنند. مهرداد هنرمند به  عنوان یکی از فعلان تئاتر ایران فعالیت حرفه ای خود را در تئاتر با آغاز اجراهای عمومی در سالن های حرفه ای پایتخت آغاز کرده است.

پردیس تئاتر شهرزاد از اول مهر ماه تا نهم مهر میزبان نمایش کابوس های دنباله دار استو در تمامی روزهای اجرا، دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند با تخفیف ۳۰ درصدی بلیت این نمایش را تهیه کنند.

مهرداد بخشی، الناز ابروش و برنا انصاری  به عنوان بازیگران در «کابوس‌های دنباله‌دار» نقش آفرینی می کنند.
اینستاگرام بازینام

 
دسته‌ها: تئاتر

بازینام

وب سایت بازینام | بازینام مجله فرهنگ ، ادب و هنر |