رابعه اسکویی بازیگر جنجالی پس از کش قوس های فراوان و بازگشت مجدد به ایران حالا در تئاتر آلفرد به کارگردانی هادی عامل در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می رود

رابعه اسکویی بازیگر نامدار سینما و تلویزیون ایران که پس از مهاجرت به ترکیه و حضور شبکه جم به یکی از چهره های جنجالی و خبرساز دنیای بازیگران تبدیل شده بود با بازگشت خود به ایران بار دیگر در صدر خبرها قرار گرفت و حالا رابعه اسکویی این بازیگر و هنرمند ایران تصمیم دارد تا در تئاتری با عنوان آلفرد به نویسندگی پاسکال نوواکی و با طراحی و کارگردانی هادی عامل بازیگری در تئاتر را نیز به صورت حرفه ای تر و جدی در دنیای بازیگری تجربه کند.

رابعه اسکویی که در کارنامه هنری خود همکاری با کارگردان های بزرگ و نامداری چون بهرام بیضایی ( فیلم سگ کی که در آن رابعه اسکویی به عنوان کاندیدای سیمرغ بلورین “بهترین بازیگر نقش مکمل زن”  نیز معرفی شد) در دوره نوزدهم جشنواره فیلم فجر ،ایرج طهماسب، آرش معیریان، فرزاد موتمن را به ثبت رسانده است حالا در همکاری جدید خود در تئاتر آلفرد برگی دیگر را نیز در کارنامه هنری خود اینبار در تئاتر به ثبت می رساند.

اما در دیگر بازیگران چهره این تئاتر می توان به حضور پوریا پور سرخ در تئاتر آلفرد اشاره کرد که حالا رابعه اسکویی با پوریا پورسرخ در صحنه تئاتر و در کنار یکدیگر بازی خواهند کرد.

از عوامل این اثر می‌توان به علی روحانی (آهنگساز)، مژگان عیوضی (طراح لباس)، امیر قادری (طراح گریم)، وحید میثاقی (طراح پوستر و بروشور)، حامد ادوای و فرشته قاسم پور (دستیاران کارگردان)، سارا حدادی (مدیر روابط عمومی مشاور رسانه‌ای و تبلیغات – you studio) و امیر خدامی (عکاس) اشاره کرد.

نمایش “آلفرد” نوشته پاسکال نوواکی با طراحی و کارگردانی هادی عامل از ۱۹ فروردین در تماشاخانه ایرانشهر سالن استاد ناظرزاده کرمانی به روی صحنه می‌رود.

دسته‌ها: تئاتر

بازینام

وب سایت بازینام | بازینام مجله فرهنگ ، ادب و هنر |