کیومرث مرادی کارگردان نامدارتئاتر ایران نمایش مرغ دریایی من ، برگرفته از نمایشنامه مرغ دریایی نوشته آنتوان چخوف را بعداز مدتی دوری از تئاتر در تماشاخانه ایرانشهربه روی صحنه می برد

کیمورث مرادی کارگردان تئاتر بعداز اجرای نمایش افسون معبد سوخته حالا با نمایشنامه ای با عنوان مرغ دریایی من که برگرفته از نمایشنامه مرغ دریایی اثر آنتوان چخوف نویسنده نامدارو مطرح روسی است در تماشاخانه ایرانشهر به عنوان کارگردان این نمایش را به روی صحنه می برد.

محمد قدس به عنوان مجری طرح در تولید تازه کمپانی تئاتر امید ایران، کیومرث مرادی را همراهی می‌کند.این کارگردان تئاتر حدود سه سال پیش با کارگردانی نمایش افسون معبد سوخته و بازی پانته آ بهرام با استقبال کم نظیر مخاطبان و علاقه مندان تئاتر روبرو شد.
همچنین در آستانه اجرای این نمایش، پوسترتارهترین اثر کیمورث مرادی با گرافیکی از سینا افشار روی نمایی شد
کیمورث مرادی + بازینام۱۱۱۲
«مرغ دریایی من» از یکم مردادماه، ساعت ۲۱ در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه خواهد رفت که چهره هایی همچون شبنم مقدمی و امیرحسین فتحی در این اثر نمایشی حضور دارند.
زهرا بهروزمنش، رضا داودوندی، پانته آ قدیریان، وحید رزاقی، آرمیتا فروزنده، محمد مسگری، محیا صدرزاده، محمد حبیبی و بهزاد خلج دیگر بازیگران این اثر نمایشی هستند.

تئاترایران درحال حاضر وبا توجه به عدم سازماندهی و مدیریت گروه ها و همچنین نظارت بر فعالیت های گروه های متعدد تئاتری نیازمند حضور این کارگردانان حرفه ای و دانش آموخته در عرصه تئاتر حرفه است تا هم به عنوان سرمشق های مناسب راهنمای دیگر هنرمندان وعلاقه مندان به هنر تئاتر باشند و هم اینکه در راستای جذب مخطاب تئاتر ، به سمت پرورش مخاطبان و تماشاگران حرفه ای گام های موثر تری بردارند.پس انتظار می رود تا دیگر هنرمندان نیز در این عرصه همچنان حضور فعالی داشته باشند. 

کیمورث مرادی کارگردان تئاتر به عنوان یکی از کارگردان های با سوادو دانش اموخته تئاتر ایران که کارنامه پرباری را نیز در رشته هنرهای نمایش برای خود به ثبت رسانده است در بین علاقه مندان به تئاتر به عنوان یکی از چهره های مطرح به حساب می آید.وی اولین فعالیت های خودرا در ابتدادر گروه مطرح تئاتر تجربه و در کنارافرادی چون ، مهرداد رایانی مخصوص، سیدحامد عقیلی ، علی سلیمانی ، رحمان سیفی آزاد و.. فعالیت های خود را در تئاتر آغاز کرد. 

حامد عقیلی تصویر جالب و زیرخاکی ازبازیگران نسل قدیم طنزتلویزیون رامنتشر کرد

دسته‌ها: تئاتر

بازینام

وب سایت بازینام | بازینام مجله فرهنگ ، ادب و هنر |