فواید شمع قهوه

فواید شمع قهوه را می توان در دو جمله بسیار کوتاه خلاصه کرد، اول بالاربردن سطح هوشیاری و تمرکز، دوم یک انرژی بخش بسیار مفید و بی ضرر

همه ما قهوه را به عنوان یک هوشیار کننده ویا یک انرژی بخش در هنگام صبح و یا در هنگام انجام کارها و فعالیت هایی که نیازمند به هوشیاری بالایی است، میشناسیم، قهوه با رایحه کم نظیر تلخ ولی دوستداشتنی خود بدون شک در میان تمام اقشار جای خود را به خوبی بازکرده است و کمتر کسی پیدا می شود که علاقه ای به طمع، مزه و رایحه این نوشیدنی بسیار پرطرفدار نداشته باشد.

قهوه یکی از نوشیدنی های بسیار پرطرفدار در جهان است که مصرف آن در انواع و طمع ها و شکل های تولید و ساخت آن متنوع و نوع استفاده از آن نیز بنا به هرکدام ازاین شکل ها متغیر و متنوع است.

امروزه قهوه بنا به موقعیت های جغرافیایی هر اقلیم به همان شکل و ذائقه تهیه و مصرف می شود. اما دراین بین تنها چند نوع از قهوه ها هستند که شیوه تهیه آنها در جهان زبان زد عام و خاص است. مانند قهوه فرانسه، قهوه ترک، و ترکیب قهوه با دیگر مواد نوشیدنی مانند شیر، شکلات و …

اما ما در این پست میخواهیم درباره فواید شمع قهوه و استفاده از این نوع در خانه و محل کار، برای شما بگوییم پس تا پایان این پست همراه ما باشید.

شمع قهوه را به جرات می توان به عنوان یکی از پرطرفدارترین ها در میان شمع های معطر نام برد، این شمع که با پارافین گیاهی سویا و یا نخل تهیه شده است دارای سوخت مفید گیاهی بوده و معطر به اسانس قهوه است که در هنگام سوختن شمع این اسانس در محیط منتشر شده و باعث نشر تمامی فواید و خواص بی نظیر یک فنجان قهوه در محیط، برای ما و اطرافیان ما می شود، به شرط آنکه همانطوریکه گفنته شد، پارافین مورد استفاده این شمع از پارافین گیاهی سویا یا نخل بوده، و همچنین اسانس مورد استفاده نیز از کمترین مواد شیمیایی در خود بهره برده باشد.

فواید شمع قهوه

بدون شک همه ما با استشمام رایحه قهوه به صورت ناخودآگاه از این رایحه ی تلخ لذت می بریم. این رایحه در شمع ها می تواند به مانند همان کارایی مفید خود در هنگام نوشیدن عمل کند، همانطوریکه شما با نوشیدن یک فنجان قهوه سطح هوشیاری، تمرکز ، قدرت مهارت های فکری و تحلیل های روانی، رفع خستگی و خواب آلودگی را در خود تقویت می کنید، می توانید به همان میزان نیز در هنگام روشن کردن این نوع شمع ها از این فواید در کنار روشنایی شمع در محیط خانه و یا محل کار خود لذت ببرید.

اما اگر بخواهیم کمی دقیق تر درباره فواید شمع قهوه و رایحه آن برای شما بگوییم می توانیم به صورت تیتر وار به این موارد اشاره کنیم:

رایحه قهوه بخاطراینکه بیشتر مورد پسند آقایان است به آن یک رایحه مردانه می گویند.

استشمام این رایحه تمرکز شما را بالا می برد.

انتشار رایحه قهوه باعث ایجاد صمیمیت،آرامش و گرما در محیط می شود.

با بوکردن این رایحه نیاز شما به کافئین تا حدود بسیار زیادی تامین می شود.

رایحه تلخ و تند شمع قهوه می تواند باعث بالا رفتن سطح انرژی و هوشیاری شما شده و در هنگام انجام فعالیت هایی که نیازمند به سطح بالایی از هوشیاری است کمک بسیاری کند.

همچنین شما می توانید از این نوع شمع ها به عنوان یک دکوراتیو فعال درکنار دیگر عناصر دکوراسیون خود در خانه و محل کار خود نیز بهره ببرید.

اگر شما هم از علاقه مندان به استفاده از شمع های معطر و گیاهی هستید، همین حالا می توانید برای خرید آسان این محصولات و دیگر شمع های معطر ، از طریق مراجعه به فروشگاه بازینام “ اینجا کلیک کنید” نسبت به خرید این محصولات اقدام کرده و محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.

اینستاگرام بازینام


بازینام

وب سایت بازینام | بازینام مجله فرهنگ ، ادب و هنر |

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *