شهرزاد چهارم : شهاب حسینی ازحضور در شهرزاد چهار انصراف داد

ساخت فصل چهارم « شهرزاد » منتفی به نظر می رسد.
به گزارش بانی فیلم، پیش از این که زمزمه هایی از ساخت

فصل چهارم این مجموعه به گوش می رسید، گویا یا نبود

شهاب حسینی ممکن است ساخت فصل چهارم منتفی شود.

حال باید منتظر بود و دید که فصل چهارم بدون حضور شهاب حسینی کلید می خورد و یا کارگردان از خیر فصل چهارم این مجموعه می گذرد!
زندان قصر یکی از لوکیشن هایی بود که این اواخر گروه در آن مستقر بودند.
طبق شنیده ها قرار است که داستان فصل سوم بدون هیچ برش زمانی در ادامه فصل دوم باشد.شهاب حسینی در این سریال به مانند دیگر آثار قلبی خود خوش درخشیده اینبار با بازی در این سریال به میزان قابل توجه ای نظر مخاطبان را به خود و بازی بی نقص و بی نظیر در این سریال به خود جلب کرده است.شهاب حسینی در این سریال در کنار ترانه علیدوستی و ممصطفی زمانی و علی نصیریان و… به عنوان بازیگر همکاری می کند
هنوز زمان توزیع فصل سوم مشخص نیست، اما قرار است که پس از کامل شدن قسمت های بسیاری از فصل سوم، وارد بخش توزیع شود.سریال شهرزاد در زمان پخش به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین و پر مخاطب ترین سریال های شبکه خانگی در بین علاقه مندان این مدیوم محسوب می شدکه محسن چاووی خواننده نامدار موسیقی ایران نیز چند ترک از آهنگ های خود را نیز در این سریال منتشر کرد و باعث معرفی هرچه بهتر این سریال و آثار خود نیز شد. سریال شهرزاد به نویسندگی طلامعتضدی و کارگردانی کارگردان نامدار تلویزیون و سینمای ایران حسن فتحی تولید شد و بازیگران نامدارتلویزیون ، سینما و تئاتر همچون مصطفی زمانی، مهدی سلطانی ، پانته آ بهرام ، امیر جعفری ، در کنار استاد مسلم هنرهای نمایشی ایران یعنی استاد علی نصیریان  در کنار دیگر بازیگران نقش آفرینی کردند . 

شمانیز می توانی جهت معرفی تولیدات و آثار فرهنگی ادبی هنری خود با ما در بخش تماس با ما در بخش منوی اصلی سایت  بازینام و یا از طریق ایمیل بازینام مکاتبه کنید.

همچنین علاقه مندان به نگارش داستان های کوتاه و داستان های صوتی نیز می توانند با ارسال نمونه آثار خود جهت نشر در سایت اقدام نمایند.

پیشنهاد می شود:

درباره بیوگرافی هنرمندان تئاتر :

بیوگرافی سمانه زندی نژاد

بیوگرافی حمید پورآذری و …

در بازینام بخوانید. بشنوید.


بازینام

وب سایت بازینام | بازینام مجله فرهنگ ، ادب و هنر |

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *