لینک دانلود فیلم به وقت شام

لینک دانلود فیلم به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا همزمان با انتشار این فیلم در شبکه های خانگی نیز منتشر شد

فیلم سینمایی به وقت شام بعد از حضور و فروش موفق درسینما و تسخیربرخی گیشه های سینمای ایران در دوران اکران خود حالا باانتشار لینک دانلود این فیلم ( به صورت فروش ) درصددفروش موفق و دوباره در گیشه های اینترنتی است . این فیلم موفق و پر مخاطب به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا روایت گر داستان زندگی پدر و پسر خلبانی به نام های یونس و علی است که مأموریت ویژه آنها به پرواز درآوردن هواپیمایی در تَدمُر به سمت دمشق می باشد، آنها باید مردم تحت ظلم داعش را به وسیله این پرواز نجات دهند، اما در این راه مشکلات زیادی در انتظار آنهاست.

دانلود فیلم به وقت شام

هم زمان با انتشار این فیلم در شبکه خانگی لینک دانلود این فیلم نیز منتشر شد. که برای بسیاری از کارگردان های سینما امروزه صنعت فروش اینترنتی نیز به مانند دیگر صنایع که در فضای مجازی حضوری بسبار موفق دارند رنگ بوی صنعتی سود آور را به خود گرفته است که حالا بسیاری از سایت های فروش اینترنتی فیلم نیز در کنار دیگر فروشگاه ها نقش گیشه سینما را در فضای مجازی بازی می کنند که گاهی این مهم به عنوان یکی از ایستگاه های سودآور برای تهیه کنندگان سینما و همچنین نقطه امیدی دوباره برای آنها محسوب می شود.

این فیلم برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی  (ابراهیم حاتمی کیا )، برنده سیمرغ بلورین بهترین موسیقی (کارن همایونفر )، برنده سیمرغ بلورین بهترین صدا گذاری (علیرضا علویان )، نامزد سیمرغ بلورین بهترین فیلم محمد خزاعی،

نامزد سیمرغ بلورین بهترین جلوه های ویژه میدانی محسن روزبهانی، نامزد سیمرغ بلورین بهترین جلوه های بصری سید هادی اسلامی، نامزد سیمرغ بلورین بهترین تدوین مهرداد خوشبخت، نامزد سیمرغ بلورین بهترین صدابرداری طاهر پیشنوایی، نامزد بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در  سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر و تندیس بهترین فیلم از هفتمین جشن سینمایی ققنوس شد.

علاقه‌مندان می‌توانند این فیلم سینمایی را از سایت سینمامارکت دانلود و تماشا کنند.

دسته‌ها: سینما

بازینام

وب سایت بازینام | بازینام مجله فرهنگ ، ادب و هنر |