تولید یک محتوای بهینه شده (سئوشده ) برای حضور هرچه قدرتمندتر در عرصه تبلیغات ، معرفی و بازاریابی در واقع نقش یک سرمایه گذاری بلندمدت و بسیار مهم را ایفا می کند.

نقش تولید یک محتوای بهینه شده در تبلیغات :

امروزه بیشتر مدیران و مالکان برندهای معتبر و صاحب نام برای حضور هرچه موفق تر در فضای دیجیتال مارکتینگ و یا حضور میدانی در عرصه تبلیغات
و بازاریابی روی به تولید محتوای و مدیای هدف مند آورده اند .

چرا که گاهی ساخت و تولید یک محتوای هدفمند در قالب یک پیام تبلیغاتی (مدیا) می تواند در چرخه انتشار با سرعت بسیار بالایی در بین تمام سطوح یک جامعه و یا سطوح مخاطبین خود نفوذ کند.

بنابراین تولید یک محتوای بهینه شده و هدفمند می تواند به عنوان یک سرمایه ارزشمند در تبلیغات و یک ترفند موفق در بازاریابی محسوب شود.

اما منظور از تولید یک محتوای هدفمند چیست؟

ابتدا برای تولید هر محتوایی می بایست چند مورد را مورد بررسی قرار داد،
نکنه اول و بسیار مهم اینکه هدف ما از تولیدیک محتوا چیست؟ و محتوای مد نظر در چه قالبی می تواند در راستای هدف مورد نظر موفق تر باشد.

در واقع این موضوع نیز جز اهداف و برنامه های محتوای مورد نظر محسوب می شود. گاهی اوقات برخی از مدیران تبلیغات با تولید یک محتوا چند هدف را مد نظر خود قرار می دهند که این باره باید گفت:

این روش از دیدما هرگزپیشنهاد نمی شود
چرا که ریسک بالای این ترفند مانع از رسیدن به هدف اصلی خواهد بود.
بناربراین پیشنهاد می شود:

الف:قبل از هرچیز روی یک هدف تمرکز و سرمایه گذاری کنید
ب: تمام توان خود را در جهت آن تک هدف مورد نظر بکار بگیرید.

محتوای بهینه شده +بازینام

پس تولید یک محتوای هدفمند در واقع شناخت درست و دقیق از ترفندها و روش های تولید محتوا و خود تولید محتوای هدفمند است .

پس از آن تمرکزروی یک هدف خاص و سرمایه گذاری روی آن هدف.
هدفی برای تولید یک محتوای بهینه شده و بسیار قوی در قالب انواع مدیا و…وانتشار آن می باشد.

در واقع تولید یک محتوا در تبلیغات صرفا و فقط به مرحله تولید آن ختم نمی شود:بلکه یک مرحله و یک گام جلوتراز آن می رود.

یعنی بررسی مواردی که ذکر شد شالوده و بنیاد یک سرمایه گذاری موفق را درتبلیغات و بازاریابی می سازند.
پس لازم است تا گام نخست را دقیق و محکم برداریم .

تولید یک محتوا مطلوب و موفق باید در راستای تکنیک های بهینه سازی و سئو پیش برود

اگر جمله و یا کلمه سئو یا بهینه سازی در تولیدمحتوا استفاده می کنیم ، هدف چیست؟
در واقع بهینه سازی محتوا :

ساخت و نوعی تولیدمحتوای بدرد بخور، ارزشمند و کارآمد است که درآن هدف به صورت کامل و واضح مشخص شده
وطی یک قاعده قابل دسترس، تعریف و ارائه شده است.

پس تولیدکنندگان محتوا های تبلیغاتی زمانی موفق خواهند بودکه:
باروش ها و ترفند های به روز شده ی بهینه سازی و سئو آشنایی کامل داشته باشند تا بتوانند در تولید یک محتوای هدفمند موفق باشند.


بازینام

وب سایت بازینام | بازینام مجله فرهنگ ، ادب و هنر |

3 دیدگاه

پروژه آماده افتر افکت · مهر ۵, ۱۳۹۹ در ۵:۳۱ ب٫ظ

عاشق این وبسایت شدم من.عالی هستید شما

خرید کتاب the official cambridge guide to ielts · مهر ۶, ۱۳۹۹ در ۸:۵۹ ق٫ظ

تو زمینه ای که فعالیت میکنید جزو بهترین سایت ها هستید.

ناشناس · مهر ۷, ۱۳۹۹ در ۲:۰۵ ق٫ظ

سلام.خواستم بابت وبسایت خوبتون
ازتون تشکر کنم و امیدوارم
باعث ایجاد انگیزه براتون بشه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *