شمع در دکوراسیون خانه

شمع در دکوراسیون خانه می تواند به عنوان یک محصول زیبا ، نورانی ، گرما بخش چشم نواز مورد استفاده قرار بگیرد.

امروزه استفاده و بکار گیری از عناصر زیبا ساز مانند رنگ ها ، نور پردازی ، اشیا زینتی و.. در دکوراسیون منازل بسیار مورد توجه قرار گرفته است.بسیاری از طراحان دکوراسیون نهایت خلاقیت خود را از این عناصر و متریال ها بکار می گیرند.

تنوع بسیار بالا در انتخاب متریال ها ، رنگ ها ، شکل و فرم ها و استفاده بهینه از کمترین و بهترین فضا در ایجاد یک دکوراسیون مطلوب کار این طراحان را بسیار سخت و در عین حال آنها را نیز مجبور به استفاده از خلاقیت های بیشتر کرده است.

اما در این بین بسیاری از طراحان دکوراسیون و یا افراد خلاق در این زمینه در کنار دیگر مواد واشیاء تزینی در ایجاد یک دکوراسیون حرفه ای در منازل به سراغ شمع های زینتی رفته اند.

شمع ها ، این عنصر گرما بخش ، نورافشان و دلربا می توانند نقش بسیار موثری در ایجاد فضایی مطلوب در دکوراسیون خانه شما باشند.

شمع در دکوراسیون خانه می تواند به عنوان یک عنصر ، نورانی ، گرما بخش و مولد انرژی ها مورد استفاده قرار بگیرد.

شمع-سرزمین-شمع-بازینام

امروزه ایده های بسیار متنوع و همچنین ابزارهای بسیار زیاد همچون استفاده از رنگ ها ، نورپردازی ها و.. در ساخت یک دکور وجود دارد.اما در این بین از نقش پر رنگ رنگ ها و نور ها هرگز نمیتوان غافل شد.

رنگ ها به نوبه خود دارای طول موج هایی به خصوص خود هستند که هرکدام می توانند نقش بسیار مهم و اساسی در ایجاد انرژی های آن فضا و احساسات روحی و روانی ما داشته باشند. به عنوان مثال هرگز نمی توان از رنگ های تند و آتشین و گرم به مانند قرمز و خانواده این طیف در اتاق خواب استفاده کرد چرا که از لحاظ روانشناسی رنگ و طول موج بالای این طیف رنگ نمیتواند مناسب اتاق خواب باشد.

بنابراین نمیتوان به سادگی از نقش رنگ ها و همچنین طول موج نورها در دکوراسیون خانه به سادگی عبور کرد.

نور و رنگ شمع ها و تاثیر آن در ایجاد یک فضای آرامبخش و مناسب

حالا که کمی درباره نقش نور و رنگ در دکوراسیون خانه گفتیم بهتر از نقش نور شمع ها در نورپردازی یک اتاق خواب و یا میز شام و یا اتاق مطالعه نیز غافل نشویم.

به طور قطع برای کسانی که دکوراسیون محل زندگی و یا کارشان دارای اهمیت است ، ایجاد فضای آرامبخش و مناسب در اولیت نخست طراحی های آنها قرار دارد.

استفاده از نور شمع به عنوان یک عنصر آرامبخش می تواند فضای اتاق مطالعه و یا اتاق خواب شما را به بهترین شکل تزیین نماید.همچنین استفاده از رنگ ها و طیف های بسیار متنوع شمع ها نیز می توانند در کنارتکمیل رنگ بندی دیگر اشیاء دکوراسیون ، مولد انرژی های ناب در محیط برای شما باشند.

پس به هیچ وجه نقش شمع در دکوراسیون خانه را دست کم نگیرید و حتی برای یکبار هم که شده از این محصول در ایجاد یک دکوراسیون خلاقانه و کارآمد در خانه ، محل کار و .. استفاده کنید.

برای خرید و دیدن شمع های زینتی و معطر هم اکنون می توانید؛با مراجعه به بخش فروشگاه در همین سایت از محصولات به صورت آنلاین دیدن نموده و براحتی خرید نمایید.


بازینام

وب سایت بازینام | بازینام مجله فرهنگ ، ادب و هنر |

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *