شمع دکوراتیو

شمع دکوراتیو را می توان به عنوان یک عنصر زیبا و خاص و بسیار شیک و تکمیل کننده دکوراسیون خانه خود استفاده کرد

شمع ها به دلیل خاصیت های بسیار متنوع و گوناگون خود وهمچنین تنوع بسیار بالا در شکل، رنگ، نوع تولید، انواع ظروف مورد استفاده و همچنین انواع رایحه ها و … دارای دنیایی بسیار نامحدود و بی نهایتی هستند که همین موضوع جذابیت این عناصر نورانی و پرطرفدار را صدچندان کرده است.

امروزه شمع ها در کنار کارایی اصلی خود که همانا نوردهی و گرما بخش محیط هستند، با توجه به شکل و ساختارهای گوناگون در تولید آنها، کارایی . کاربرد این عناصر نورانی نیز چندین برابر شده است.

امروزه از شمع ها برای دکوراسیون، مهمانی ها، هدیه و کادوی مناسبتی، درمان و بسیاری دیگر از موارد استفاده می کنند.

درکنار تمام کارایی ها و این کاربردها، استفاده از شمع ها در دکوراسیون خانه می تواند به عنوان یکی از مهمترین و اساسی ترین ارکان تکمیل کننده دکوراسیون خانه شما مورد استفاده های گوناگونی قرار بگیرد.

استفاده از انواع ظروف شیشه ای، چوبی، سرامیکی و انواع دیگر قالب های شمع در شکل هایی مانند مجمسه و تندیس و سردیس ها، انواع حروف و اعداد، تلفیق با دیگر عناصر دکوراسیون، بکار گیری از انواع خلاقیت های مفهومی همه در کنار هم باعث شده تا یک شمع دکوراتیو بتواند به خوبی جای خود در دکوراسیون خانه باز کند.

شما با استفاده از انواع این شمع ها که امروز در انواع قالب ها، و اشکال کوناگون در بازار موجود می باشند، می توانید آرایشی زیبا و تکمیل کننده به شکل و فرم دکوراسیون خانه خود بدهید.

یک شمع دکوراتیو می تواند در کنار نورانی کردن محیط خانه شما، با توجه به شکل ظاهری خود، ویا حتی نوع رایحه موجود در آن در یک مهمانی خاص،یک دورهمی و یا یک مناسبت محیط شما را به شکل دلپذیری مجذوب خود کند.

شمع دکوراتیو

اگر شما نیز به دنبال ایجاد یک دکوراسیون خاص در قالب یک دکوراسیون کلاسیک هستید، پیشنهاد میکنیم استفاده از انواع شمع های لیوانی و شمع های استوانه ای را در نظر بگیرید.

برای این منظور میتوانید در انتخاب رنگ ها نیز از رنگ های تیره و یا ترکیبی از رنگ های طلایی و نیمه روشن بهره ببرید.استفاده از شمع هایی با فیتلیه چوبی می تواند در حس روشنای و نوع سوخت آن تاثیر بسیار مفیدی را داشته باشد.

اما اگر شما به دنبال ایجاد یک دکوراسیون منظم و در عین حال شاد و پر انرژی هستید می توانید از انواع شمع های رنگی، کوچک در قالب های شیشه ای و یا از انواع شمع های کاسه ای و کانتینری معطر به انواع رایحه های انرژی بخش و مزین به انواع گل ها استفاده کنید.

اگر دکوراسیون خودرا بر روی یک نظم پر از آرامش تنظیم کرده اید، پیشنهاد ما استفاده از انواع شمع های کلاسیک، استوانه ای، شمع های کانتینری معطر با رایحه ملایم ، شمع های مجسمه ای است.

در کل شما می توانید از شمع دکوراتیو به عنوان یک عنصر بسیار مهم در تکیمل انواع دکوراسیون خانه و یا حتی محل کار خود بی نهایت بهره، استفاده و نهایت لذت را ببرید.

اینستاگرام بازینام


بازینام

وب سایت بازینام | بازینام مجله فرهنگ ، ادب و هنر |

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *