بالا بردن تمرکز با شمع

بالا بردن تمرکز با شمع می تواند به عنوان یکی از مهمترین و کارآمدترین روش های مفید در یادگیری و تقویت حافظه و همچنین جذب انرژی های مثبت باشد

امروزه با توجه به رویکردهای متفاوت در زندگی های شهری و مدرن وهمچنین وجود انواع چالش های گوناگون در پیرامون این نوع زندگی ها، بدون شک مردمان این جوامع را نیازمند به تقویت و درمان برخی رویکردهای روحی و روانی می کند، که نمیتوان بسادگی از آنها گذر کرد چراکه لازمه ی داشتن یک زندگی پر نشاط و پر از انرژی بدون شک نیازمند داشتن یک ذهن آرام و در عین حال خلاق و آگاه است.

همه ما برای رسیدن به یک ذهن آگاه و خلاق نیازمند به آموزش های گوناگونی هستیم که کنار دریافت های ما از محیط می توانند تجربه ها، یادگیری ها و.. را تشکیل دهند.

یک ذهن آرام را برای یادگیری و دریافت آماده کنید

برای اینکه بتوانیم در یادگیری و دریافت آموزش ها فردی موفق باشیم، در کنار داشتن اساتید مجرب و کارآزموده نیارمند یک ذهن آرام هستیم، هرچه قدرذهن ما در هنگام یادگیری در حالت آرامش قرار داشته باشد، بطور قطع در یادگیری و دریافت نیز می تواند موفق تر عمل کند.

اما راه رسیدن به یک ذهن آرام چیست؟ چگونه می توانیم با ذهنی آرام و بدور از تمام چالش های موجود در پیرامون زندگی کنیم؟در پاسخ به این سوال می توان چندین روش و تکنیک را پیشنهاد کرد، به عنوان مثال؛ میتوان گفت که اکثریت افراددر هنگام مواجه با این مشکلات به سراغ درمان های روانکاوانه و یا نوع دیگر و در عین حال مناسب تر به سراغ مدیتیشن، مراقبه و انجام یوگا و.. می روند.

اما یکی از مهمترین و موثرترین روش ها در هنگام مدیتیشن یا یا مراقبه استفاده از انرژی شمع ها است. شمع ها با داشتن منابع انرژی های گوناگون یکی از موثرترین ها برای جذب وانتشار انواع انرژی ها محسوب می شوند.

شما می توانید با استفاده از شمع در یک مراقبه یا انجام مدیتیشن بسادگی ذهن خودرا به یک ذهن آرام تبدیل کنید، به شرط آنکه آگاهی کامل و لازم را نسبت به انواع مراقبه و مدیتشن ها داشته باشید.بالا بردن تمرکز با شمع می تواند ذهن شما را به یک ذهن خلاق، آرام وقوی تبدیل کند.

بالا بردن تمرکز با شمع با انجام مراقبه به صورت روزانه

همانطوریکه گفته شد، شما نیزمی توانید ذهن شلوغ، پر چالش و عصیانگر خودرا به یک ذهن آرام، مطیع، دریافتگر و درعین حال متمرکز در هنگام یادگیری تبدیل کنید و یا حتی نسبت به تقویت انواع حافظه های (حافظه کوتاه و بلند مدت) خودرا تقویت کنید.

استفاده از تکنیک ها وانواع مراقبه و انجام منظم آن به صورت روزانه یکی از موثرترین و مهم ترین راه های رسیدن به یک ذهن آرام است، اگر شما هم از جمله افرادی هستید که به طور روزانه در محیط خانه و محل کار خود به صورت مستمر درگیر انواع چالش ها هستید، برنامه انجام مراقبه را در زمان بندی روانه خود به حتم قرار دهید.

شما می توانید براحتی و با استفاده از شمع در هنگام مراقبه (در صورت شناخت کافی) ذهن خود را در جهت بالا بردن تمرکز راهنمایی کنید.

البته در این میان ناگفته نماند که برای انجام یک مراقبه صحیح و مفید، از قبل نیازمند آموزش صحیح در هنگام انجام مراقبه را دارید که انواع آموزش های امروزه به وفور و به سادگی قابل دسترسی است.

آنچیزی که امروزه برای همه ما باتوجه به نوع و سبک زندگی هایمان بسیار مطرح است، داشتن آرامش ذهن و روان و همچنین داشتن ذهنی قوی، خلاق در هنگام دریافت ها ( آموزش و یادگیری) و جذب انواع انرژی های مثبت و کارآمد است.پس پیشنهادمیشود در کنار دیگر موارد، بالا بردن تمرکز با شمع و تقویت یک ذهن خلاق از طریق مراقبه را نیز حتما تجربه کنید، بدون شک از آن نهایت لذت را خواهید برد.

اینستاگرام بازینام


بازینام

وب سایت بازینام | بازینام مجله فرهنگ ، ادب و هنر |