بهاره کیان افشار بیوگرافی سهراب

بهاره کیان افشار بازیگر جوان و سینما و تلویزیون در فیلم سینمایی درباره زنذگی سهراب سپهری شاعر و نقاش معاصر کشور با عنوان رویای سهراب» بازی می کند

بهاره کیان افشار بازیگر جوان در فیلم سینمایی رویای سهراب که به زندگی سهراب سپهری شاعر و نقاش معاصر می پردازد نقش آفرینی می کند.کارگردانی این فیلم سینمایی به عهده علی قوی تن است.

فیلم سینمایی «رویای سهراب» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی قوی‌تن از اوایل مرداد ماه جلوی دوربین رفت و بهاره کیان افشار بیوگرافی سهراب را در این اثر واگویه می کند.

فیلمبرداری این اثر سینمایی تا اواسط مهر ماه ادامه دارد و بهاره کیان افشار به تازگی جلوی دوربین ساعد نیک‌ذات رفته است.از دیگر بازیگران این فیلم می توان به حضور ترلان پروانه اشاره کرد.

بهاره کیان افشار بیوگرافی سهراب

علی قوی‌تن فیلم‌هایی مانند «پرواز بادبادک»، «آسمان آبی مادرم» و «پل سفید» را در کارنامه خود دارد.بهاره کیان افشار متولد  ۱۳۶۲ در تهران  و مجرد است.وی بازیگری را در سریال کلاه پهلوی به کارگردانی سیدضیا الدین در سال ۸۲ به صروت جدی و حرفه آغاز کرد.

بهاره کیان افشار بیوگرافی

کمی درباره بهاره کیان افشار و بیوگرافی هنری وی

این بازیگر بعد از بازی در سریال کلاه پهلوی  در سریال خانگی عاشقانه در  نفش درسا به کارگردانی منوچهر هادی خوش درخشید.به گفته خودش علاوه بر بازیگری و کار تئاتر کار دکوراسیون و تبلیغات هم برای کسب درآمد انجام میدم و در این دو شغل هم خیلی فعال هستم البته ناگفته نماید که بسیاری از بازیگریان و چهره های نامدار این روز ها در تجارت وصنعت مدلینگ نیز فعالیت های گسترده ای را دارند اما بهاره کیان افشار درباره ادامه فعالیت های هنری خوداینگونه گفته است : دوست دارم مسیر بازیگری و تئاتر را ادامه بدهم.البته من از بازی در تئاتر و صحنه لذت بیشتری می برم تا بازیگری مقابل دوربین.

شاید به زودی این بازیگر نیز به روی صحنه تئاتر ایران آمد و روی صحنه تئاتر نیز خوش درخشید.

دسته‌ها: سینما

بازینام

وب سایت بازینام | بازینام مجله فرهنگ ، ادب و هنر |